Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ konsulent til staben i Børn, Unge og Læring

Halsnæs Kommune

Halsnæs, Nordsjælland

Indrykket
10-01-2020
Kontakt
Halsnæs Kommune
Rådhuspladsen 1
3300
Frederiksværk
Danmark
Praktisk information
Oprettet
10-01-2020
Udløber
24-01-2020
Kviknummer
LJA-78830788
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Økonomi og regnskab

Trives du med opgaver, hvor vægten ligger på økonomi? Har du et stort servicegen? Er du en holdspiller med flair for samarbejde? Så er det lige dig, vi mangler!

Som administrativ konsulent bliver du en del af staben i Børn, Unge og Læring, som er området for vores folkeskoler, dagtilbud og Unge- og Kulturcenter (10. klasse, ungdomsskole/-klub, musikskole). Du får din faste base på Rådhuset i Frederiksværk.

Hvem er vi?

Vi er en lille stab bestående af områdechef, leder af inklusion og tværfagligt samarbejde, chefkonsulent, fire administrative konsulenter (dig inklusive) og tre konsulenter. Vi løser tilsammen mange og meget forskellige opgaver, hvoraf en del har snitflader. Vi har også et tæt samarbejde med andre områders afdelinger, fx Økonomi, Pædagogisk Psykologisk Rådgivning og Familieafdelingen.

Hverdagen hos os er sjældent kedelig, og i perioder har vi rigtig meget at se til. For dit vedkommende vil du opleve faste, mere rutineprægede opgaver kombineret med opgaver, der pludselig flyver ind fra højre nogle gange med korte deadlines. Nye opgaver og opgaverokader kan også forekomme en opgaveportefølje hos os er aldrig statisk, og derfor er det vigtigt, at du som medarbejder er fleksibel og åben over for nye udfordringer. Du skal også være indstillet på at dække ind for kollegaer fx i forbindelse med ferieafholdelse.

Du bliver en del af en stab, hvor der er et stort fokus på faglighed, kvalitet og samarbejde vi har mange spændende drøftelser i hverdagen, og vi kan lide at følge med i, hvad der rører sig inden for vores område og ude i den store verden. Vores omgangstone er uhøjtidelig og humoristisk vi interesserer os for hinanden, og vi tilstræber at være nysgerrige, udforskende og spørgende i forhold til de forskelligheder, vi hver især repræsenterer.

Vi er meget opsatte på at finde en ny kollega, som vil finde sig godt til rette hos os såvel fagligt som kollegialt. Vi ønsker os en kollega, som er bevidst om sit bidrag til og betydning for sammenhængskraften i en lille stab, hvor tillid, ærlighed og samarbejde er nøglebegreber.

Og nu til dine arbejdsopgaver og ikke mindst kvalifikationer

  • Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, men vi er også meget interesseret i dine erfaringer.

  • Hovedvægten i dine arbejdsopgaver vil ligge på økonomi i form af bogføring generelt og økonomiopfølgning på specialundervisningsområdet. Derfor er det helt nødvendigt, at du har solid erfaring med systemer som fx KMD Opus, Calibra, Pecunia, SBSYS og Excel.

  • Du løser opgaver for Visitationsudvalget, som henviser til specialtilbud på både dagtilbuds- og skoleområdet. Det vil være en klar fordel, hvis du har administrativ erfaring fra specialområdet.

  • Du administrerer befordring af elever og varetager i den forbindelse kontakten til fx taxaselskab, men ind imellem også til forældre, hvorfor det er vigtigt, at du kan yde en god og professionel service også over telefonen.

  • Du varetager den mere praktiske del af processen i forbindelse med fx lederrekrutteringer på området, dvs. booker ansættelsesudvalg og lokaler, indkalder kandidater via systemet Emply, koordinerer testforløb med vores interne HR-afdeling, følger kandidater til samtale osv. Her kalder opgaven på overblik, sans for struktur og detaljer samt en venlig og serviceminded fremtoning.

  • Du må meget gerne have erfaring med og/eller interesse for arbejdet med Persondataforordningen (GDPR), herunder databehandleraftaler.

  • Du må også meget gerne have erfaring med økonomisk regulering i forbindelse med fripladstilskud.

  • Af andre opgaver kan vi nævne lettere personaleadministration i form af registrering af ferie og fravær, praktiske opgaver i forbindelse med afholdelse af møder, indkøb, mødebooking osv.

  • Da du kommer til at kommunikere en del på skrift både internt og eksternt, så forventer vi, at du både formår og kan lide at formulere dig skriftligt.

 

Den endelige sammensætning og prioritering af dine opgaver foretages, når vi har et indtryk af dig og dine kvalifikationer og erfaringer.

Er du blevet nysgerrig?

Har du fået lyst til at vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte leder af inklusion og tværfagligt samarbejde Sussie Hommelgaard på 5167 5594 eller chefkonsulent Claus Hauritz på 6177 5442.

Løn- og ansættelsesforhold

Stillingen er en fuldtidsstilling med tiltrædelse den 1. marts 2020.

Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst og principper om ny løn.

Ansøgningsfrist er den 24. januar 2020 kl. 12. Vi forventer at afholde samtaler den 28. januar.

Om Halsnæs Kommune

Halsnæs er ikke som alle andre. Halsnæs byder på rå, nærværende og autentiske oplevelser i Kongernes Nordsjælland, der giver enestående muligheder for at udfolde sig. Halsnæs er ikke for fint, og det føles ægte. I Halsnæs byder vi folk indenfor i en afslappet stemning, hvor alle kan deltage og være sig selv.

Halsnæs Kommune er en moderne og rummelig arbejdsplads i stadig forandring. Vi er en røgfri arbejdsplads fra 1. august 2020. Læs mere om Halsnæs Kommune på www.halsnaes.dk eller på vores LinkedIn-profil. Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.


Ansøg nu
Kontakt
Halsnæs Kommune
Rådhuspladsen 1
3300
Frederiksværk
Danmark
Praktisk information
Oprettet
10-01-2020
Udløber
24-01-2020
Kviknummer
LJA-78830788
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Økonomi og regnskab
Beliggenhed