Gem annonce

Administrativ medarbejder i Økonomi og Analyse, Børne- og Kulturforvaltningen (barselsvikariat)

Gladsaxe Kommune

Gladsaxe, Storkøbenhavn

Indrykket
15-05-2019
Kontakt
Gladsaxe Kommune
Rådhus Allé 7
2860
Søborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet
15-05-2019
Udløber
11-06-2019
Kviknummer
LJA-73395389
Jobtype
Vikar/barsel
Arbejdsområde
Administration, Analyse, Økonomi og regnskab

Børne- og Kulturforvaltningen, Økonomi og Analyse søger en barselsvikar til varetagelse af daglig drift og deltagelse ved økonomistyring, hovedsagelig for kultur-, fritids- og idrætsområdet, men også med administrative opgaver inden for området støttekrævende børn og unge, der hører under familieområdet. Der er tale om et vikariat på 12 måneder med 37 timer ugentligt, evt. med mulighed for forlængelse. Økonomi og Analyse servicerer politikere, fagchefer, decentrale institutioner m.v.

 

Du vil blive en del af afdelingen Økonomi- og Analyse med 22 medarbejdere, og indgå i et økonomiteam, som består af seks medarbejdere. Teamet varetager blandt andet daglig drift og økonomiopfølgning for skole- dagtilbuds- og familie/rådgivningsområdet, samt kultur-, fritids- og idrætsområdet. Du vil have kultur-, fritids- og idrætsområdet som dit ansvarsområde, og deltage i opgaveløsningen i forhold til støttekrævende børn og unge. Du får ansvaret for en bred vifte af administrative opgaver og det forventes, at du har et skarpt øje på kvalitet i opgaveløsningen, samtidig med at du kan overholde deadlines.

 

Hvis du kan lide at tage ansvar, er udadvendt og gerne vil gøre en forskel, er jobbet måske lige noget for dig.

 

Dine opgaver vil blandt andet være:

 

  • Indgå i arbejdet med budgetopfølgning

  • Kontrol af mindre regnskaber

  • Udarbejdelse af regnskab for større selvejende institution til revisionen

  • Betaling af fakturaer

  • Kontrol af deposita konti og afstemning af disse

  • Afstemninger

  • Statusafstemninger af mellemregningskonti

  • Være en del af økonomistyringen på kultur- og fritidsområdet

  • Have kontakten til de decentrale institutioner

  • Udbetaling af vederlag mv. til bl.a. pleje- og aflastningsfamilier Vedligeholdelse af kontoplan.

 

 

Vi forstiller os, at du:

 

  • Søger et job hvor det forventes at du selvstændigt styrer og vedligeholder din opgaveportefølje

  • Har lyst til udfordringer og kan tage ejerskab og se udviklingsmuligheder i opgaveløsningerne

  • Er imødekommende og serviceminded

  • Er grundig og omhyggelig, samt udfører en solid arbejdsindsats

  • Er analytisk med interesse for og indsigt i økonomi

  • Er god til Excel og IT

  • Trives med at arbejde i teams, have selvstændige opgaver og være initiativrig.

 

 

Vi kan tilbyde:

 

  • En fleksibel arbejdsplads

  • Et positivt og uhøjtideligt arbejdsmiljø med dygtige og engagerede kollegaer

  • Gode muligheder for personlig og faglig udvikling

  • Højt til loftet for en medarbejder, der gerne vil.

 

 

Tiltrædelse 1. august.

 

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.

 

Hvis du ønsker at høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Thomas Gjedde telefon 39 57 53 25.

 

Ansøgningsfrist er 11. juni kl. 12

 

Der afholdes ansættelsessamtaler onsdag den 19. juni.

 

I Gladsaxe Kommune har vi røgfri arbejdstid.

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Kontakt
Gladsaxe Kommune
Rådhus Allé 7
2860
Søborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet
15-05-2019
Udløber
11-06-2019
Kviknummer
LJA-73395389
Jobtype
Vikar/barsel
Arbejdsområde
Administration, Analyse, Økonomi og regnskab
Beliggenhed
Gem annonce