Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder med base i Børn & Familie og med tæt kobling til Handicap & Psykiatri

Vejen Kommune

Vejen, Syd- og Sønderjylland

Indrykket
16-07-2020
Kontakt
Vejen Kommune
Rådhuspassagen 3
6600
Vejen
Danmark
Praktisk information
Oprettet
16-07-2020
Udløber
05-08-2020
Kviknummer
LJA-80675341
Jobtype
Deltid
Arbejdsområde
Administration, Behandling og sundhed

Har du interesse for økonomi? Kan du varetage regnskabsopgaver, navigere i komplekse IT-systemer og skabe struktur? Trives du med varierede og selvstændige opgaver og har du lyst til at understøtte det faglige frontarbejde?

 

Så er du måske den administrative medarbejder, vi søger!

 

Om os

Børn & Familie er én af ti afdelinger i Vejen Kommune. Afdelingen har til huse på Brørup områdekontor sammen med afdelingerne Handicap & Psykiatri samt Skoler, Kultur & Fritid.

Her er administrationen fra hver af de tre afdelinger fysisk samlet ét sted og de administrative medarbejdere løfter opgaver på tværs af afdelingerne. Vi tror på, at de administrative kompetencer bliver anvendt bedst muligt og med mest mulig arbejdsglæde, når vi bringer dem i spil i det store arbejdsfællesskab. Vi leder efter dig, der kan bistå os med den tværgående opgaveløsning.

Med denne stilling bliver du som administrativ medarbejder organisatorisk en del af Den administrative enhed i Børn & Familie med reference til afdelingens chefkonsulent. Herfra får du et tæt samarbejde med især medarbejdere og ledere i Handicap & Psykiatri.

 

Om jobbet

Sammen med de øvrige administrative medarbejdere på Brørup områdekontor og med den centrale økonomiafdeling får du en afgørende funktion i at understøtte det faglige arbejde i afdelingerne på Brørup områdekontor. Dine primære arbejdsområder vedrører Handicap & Psykiatri og omfatter:

  • Betaling af fakturaer

  • Udbetaling af udlæg og tilskud

  • Udregning af egenbetaling på indskrivning af borgere i botilbud 107

  • Ajourføring af regneark

  • Opkrævning

  • Gennemgang af restanceliste på egenbetaling

  • Gennemgang af årsregnskaber på 96 BPA

  • Beregning af budgetter / tilskud

  • Ad hoc opgaver

 

Om dig

Vi forventer, at du har erfaring inden for flere af de ovennævnte arbejdsområder. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring med en eller flere af programmerne Outlook, Excel, Rollebaseret, Acadre og ikke mindst AS 2007.

Som person kan du se dig selv i Vejen Kommunes NASA-værdier Nytænkning, Anerkendelse, Sammenhæng og Ansvarlighed:

  • Nytænkning: Du kan løfte blikket for at se og afprøve nye løsninger samtidig med, at du har fødderne på jorden.

  • Anerkendelse: Du er nysgerrig på både dine kollegaer og de opgaver, du bliver præsenteret for. Du ser muligheder frem for begrænsninger.

  • Sammenhæng: Du er helhedsorienteret og proaktiv i opgaveløsningen og ser værdien i at samarbejde for at nå fælles målsætninger.

  • Ansvarlighed: Du tager ansvar for dine opgaver og det arbejdsmiljø, du er en del af.

 

Ansættelsesvilkår

Der er tale om en fast stilling på 10-20 timer ugentligt. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest den 1. oktober 2020.

 

Stillingen besættes i henhold til overenskomst, kvalifikationer og reglerne om tildeling af lokalløn.

 

Ansættelsesforløb

Der er ansøgningsfrist onsdag den 5. august 2020 kl. 8.00. Første runde af ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 14. august 2020 og anden runde onsdag den 19. august 2020.

 

Spørgsmål vedrørende stillingen

Interesserede er velkomne til at kontakte chefkonsulent Lene Rosenkrans på mobil nr. 61 61 39 87 eller leder af Myndighed i Handicap & Psykiatri Lene Beck Kristensen på mobil nr. 30 17 08 51 for at høre nærmere om stillingen og drøfte personlige kvalifikationer mv. i forhold til stillingen. Alle henvendelser behandles fortroligt.

 

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

 

Send ansøgningen ved at bruge knappen Ansøg. Vigtigt: søg venligst via Vejen Kommunes hjemmeside. Husk at vedhæfte din ansøgning og CV samt andre relevante bilag.        

 

Overvejer du at flytte til Vejen? Så kan du få hjælp til bosætning. Se mere på www.flyttilvejen.dk

Ansøg nu
Lignende job

Holbæk Kommune - Holbæk Bibliotek

Koldingbibliotekerne, Kolding Bibliotek
Kontakt
Vejen Kommune
Rådhuspassagen 3
6600
Vejen
Danmark
Praktisk information
Oprettet
16-07-2020
Udløber
05-08-2020
Kviknummer
LJA-80675341
Jobtype
Deltid
Arbejdsområde
Administration, Behandling og sundhed
Beliggenhed