Gem annonce

Administrativ medarbejder til centerstyring i Center for Facility Management

Bygningsstyrelsen

København, Storkøbenhavn

Indrykket
29-11-2019
Bygningsstyrelsen
Carsten Niebuhrs Gade 43
1577
København V
Danmark
Praktisk information
Oprettet
29-11-2019
Udløber
06-01-2020
Kviknummer
LJA-77909414
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Kommunikation og medier

Har du godt styr på de klassiske sekretæropgaver, men savner du udvikling i dit arbejde? Så har vi en spændende stilling til dig, hvor du får mulighed for at kombinere din erfaring som administrativ medarbejder med en interessant rolle som udførende bindeled i vores centerstyring af Center for Facility Management

 

Hvem er vi?

I Bygningsstyrelsen arbejder vi med at tilbyde vores kunder universiteter, politi, domstole og centraladministration moderne, funktionelle og omkostningseffektive rammer. Vi er inddelt i tre kerneforretninger: Byggeri, udlejning og facility management. I Center for Facility Management varetager vi hard og soft facility management. Det er her vores viden om bygningsdrift og vedligehold er samlet. Vi er organiseret i tre teams med et tværgående support- og kompetenceteam. Du vil arbejde i sidstnævnte team, der har til opgave at understøtte den tværfaglige udvikling og samarbejde i Center for Facility Management og levere administrativ og faglig support til dine kollegaer i de andre teams.

 

Dine arbejdsopgaver

Mere specifikt kommer du til at arbejde med:

  • Understøttelse af centerets behov for styring af tværgående opgaver

  • Omsætte tværgående udviklingsopgaver til fælles viden samt kommunikere denne viden ud til resten af centeret

  • Klassiske sekretæropgaver (M-tid, mødebooking, RejsUd osv.)

  • Understøttelse af centerets behov for sekretærbistand ved generelle administrative opgaver

  • Udarbejdelse af mindre skriftlige opgaver, f.eks. oplæg til drøftelse, interne nyhedsbreve, Power Point præsentationer, information til kunder og leverandører osv.

 

Hvem er du?

Nøgleordene er overblik, struktur og kommunikation. For at få succes i denne stilling er det vigtigt at du kan skabe overblik over tværgående opgaver og hjælpe til ved behov for styring af disse. For at lykkedes hermed skaber du forståelse for, hvordan du bedst kan supportere de tre teams, hvilket blandt andet kræver at du er god til at kommunikere, skabe relationer og samarbejde med dine kollegaer. Du er skarp og dygtig til at samle op på viden fra de tværgående opgaver og uddrage læringspunkter fra disse. Alt dette formår du imens du stadig styrer dine administrative opgaver med fokus på detaljen. Du skal altså trives i et dynamisk arbejdsmiljø, hvor du både har sans for at holde hånd i hanke med administrative opgaver, udarbejde skriftlige oplæg, nyhedsbreve med mere og samtidig understøtte et ønske om øget samarbejde på tværs af Center for Facility Management. Det er derfor vigtigt at du har "din administrative værktøjskasse" på plads, hvorfor vi lægger vægt på at du er kontoruddannet eller at du har en anden administrativ kontorrettet baggrund og at du ligeledes har minimum 5 års erfaring i en administrativ funktion fra det offentlige.

 

Ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til organisationsaftalen mellem staten og HK. Bygningsstyrelsen er en styrelse under Transport- og Boligministeriet, og ansættelsesområdet vil være ministeriet med tilhørende styrelser. Dit arbejdssted vil være Carsten Niebuhrs Gade 43, 1577 København.

 

Ansøgning og kontakt

Vil du vide mere om stillingen kan du kontakte kontorchef Emil Blomqvist Lund på tlf.: 4170 1037 eller Susan Watson på tlf.:  4170 1281.

Send os din ansøgning, CV og eksamenspapirer senest den 6. januar 2020. Du søger stillingen ved at klikke på linket nederst. Du kan læse mere om Bygningsstyrelsen som arbejdsplads på http://www.bygst.dk/job/.

Når du har sendt ansøgningen, vil du modtage en kvitterings mail indenfor 24 timer. Vi forventer at afholde første samtaler d. 13. og 14. januar med tiltrædelse 1. marts 2020.

 

Vi ser frem til at høre fra dig.

 

 

Bygningsstyrelsen er statens største ejendomsvirksomhed og bygherre. Vi leverer arbejdspladser til statslige institutioner og fysiske rammer til universiteter. Mangfoldighed er et aktiv, som vi bruger i vores hverdag for at løse vores opgaver. Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn, etnicitet eller religion til at søge.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Bygningsstyrelsen
Carsten Niebuhrs Gade 43
1577
København V
Danmark
Praktisk information
Oprettet
29-11-2019
Udløber
06-01-2020
Kviknummer
LJA-77909414
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Kommunikation og medier
Beliggenhed
Gem annonce