Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrativ medarbejder til velfærdssekretariatet

Norddjurs Kommune

Norddjurs - inkl. Anholt, Østjylland

Indrykket
10-12-2019
Kontakt
Norddjurs Kommune
Torvet 3
8500
Grenå
Danmark
Tlf
89 59 10 00
Praktisk information
Oprettet
10-12-2019
Udløber
13-01-2020
Kviknummer
LJA-78094715
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration

Spændende og alsidig stilling som administrativ medarbejder

Trives du med en afvekslende hverdag med mange bolde i luften. Kan du lide at arbejde selvstændigt og tage ansvar for dine opgaver samtidig med, at du også er en del af et lille og velfungerende team. Så læs endelig videre.

 

Velfærdssekretariatet dækker sundheds- og omsorgsområdet, socialområdet og skole- og dagtilbudsområdet i Norddjurs Kommune. Sekretariatet betjener det politiske niveau i form af børne- og ungdomsudvalget og voksen- og plejeudvalget samt ældreråd, handicapråd, frivilligråd og dialogforums. Derudover betjenes velfærdsdirektøren og chefgruppen på velfærdsområdet. Der er en bred berøringsflade med hele velfærdsområdet samt andre dele af den kommunale forvaltning.

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være:

 

  • Samle og koordinere dagsordner til fagudvalg, handicapråd og dialogforums.

  • Sekretær for handicaprådet.

  • Koordinere og stå for ansøgningsproces i forhold til tilgængelighedspuljen.

  • Udarbejdelse af skriftligt materiale herunder pressemeddelelser, talepapirer mv.

  • Besvarelse af spørgsmål og koordinering af disse besvarelser.

  • En lang række ad hoc opgaver i forbindelse med sekretariatsbetjening af fagudvalg, råd dialogforums samt betjening af direktør og fagchefer.

  • Betale regninger og lave løbende økonomiopfølgning.

 

 

Din profil

Vi forestiller os, at du kan nikke genkendende til en lang række af nedenstående:  

 

  • Har erfaring fra kommunal administration og relevant faglig baggrund f.eks. HKer.

  • Har mod på og trives med nye opgaver og varierende opgaver.

  • Kan arbejde selvstændig og struktureret og samtidig er god til at bevare overblikket.

  • Er omhyggelig og har sans for detaljen samtidig med, at der er et højt arbejdstempo.

  • Er god til at skrive og også gerne god til tal.

  • Er gerne superbruger i Word og Excel og kender KMD Opus og ESDH-systemet Acadre.

  • Er fleksibel og vil hver måned kunne have enkelte månedlige møder udenfor normal arbejdstid.

  • Er udadvendt og god til at samarbejde med mange forskellige mennesker

  • Har godt humør, er behagelig at omgås og har lyst til at være en del af et team.

 

 

Vi kan tilbyde:

 

  • Spændende arbejdsopgaver og en afvekslende hverdag.

  • Et godt arbejdsmiljø i et lille velfungerende team præget af højt humør, en fri omgangstone og travlhed.

  • Mulighed for at aftale fleksible mødetider.

 

 

Arbejdspladsen

Du bliver en del af velfærdssekretariatet, som består af tre ansatte og én sekretariatschef, hvor der er en tæt dialog og sparring om opgaverne. Du vil få base på rådhuset i Grenaa, men der vil også være enkelte møder rundt om i kommunen. Derfor anbefaler vi, at du har bil.

 

Løn og ansættelsesforhold

Vi tilbyder en deltidsstilling på 33 timer om ugen. Der er mulighed for at øge timetallet til 37 timer. Arbejdstiden vil primært ligge i tidsrummet kl. 8-15.40 mandag-onsdag, kl. 8-17.00 torsdag og kl. 8-13.00 fredag. Der vil ca. en enkelt eftermiddag hver måned også være mødeaktivitet til sent om eftermiddagen. Arbejdstiden aftales konkret, så det passer med timetallet.

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.

 

Ansættelse med tiltrædelse den 1. marts 2020 eller snarest

 

Nærmere oplysninger

Yderligere oplysninger om stillingen fås ved at kontakte sekretariatschef Marie-Louise Eskerod Ifversen 21 56 83 19 eller assistent Anne Chapion på 89 59 40 31.

 

Ansøgningsfrist

Der er ansøgningsfrist mandag den 13. januar 2020. Invitation til samtaler sendes ud den 21. januar 2020 og samtalerne finder sted fredag den 24. januar 2020 i Grenaa.

Ansøg nu
Kontakt
Norddjurs Kommune
Torvet 3
8500
Grenå
Danmark
Tlf
89 59 10 00
Praktisk information
Oprettet
10-12-2019
Udløber
13-01-2020
Kviknummer
LJA-78094715
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration
Beliggenhed