Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrative medarbejdere

Sydøstjyllands Politi

Horsens, Midtjylland

Indrykket
13-04-2018
Kontakt
Sydøstjyllands Politi
Holmboes Alle 2
8700
Horsens
Danmark
Praktisk information
Oprettet
13-04-2018
Udløber
26-04-2018
Kviknummer
LJA-59126359
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration

Horsens, Sydøstjyllands Politi

 

Sydøstjyllands Politi søger nogle administrative medarbejdere til hovedstationen i Horsens - både til fastansættelse og vikariater.

I din ansøgning skal du tydeligt anføre, hvilken stilling du søger.

 

Anklagemyndighedens Administrative Enhed:

AAE er opdelt i 4 teams og 1 Sagscenter. Du vil blive ansat i hele AAE og skal dermed være indstillet på at skulle skifte team alt efter din og organisationens udvikling.

Arbejdsopgaverne vil være administrativ understøttelse og sagsbehandling i forskellige processer indenfor straffesagskæden eksempelvis pakning og scanning af sager til retten, opdatering af domme, behandling af aktindsigt, opgaver omkring arrestanter, færdselssager m.v.

Der opslås nogle faste stillinger og to vikariater ca. års varighed. I ansøgningen bedes du angive, hvorvidt du er interesseret i et vikariat.

Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Helle Nørregaard, tlf.nr. 7258 3129.

 

Servicecenter:

Servicecentret er en central funktion, der modtager alle politikredsens telefoniske henvendelser og løser en række sagsbehandlingsopgaver. Servicecentret optager alle telefoniske anmeldelser om strafbare forhold og foretager visitation af sagerne.

Servicecentret har døgnåbent alle ugens dage, hvorfor der må påregnes skiftende arbejdstider.

Der opslås nogle faste stillinger og et vikariat ca. 1 års varighed. I ansøgningen bedes du angive, hvorvidt du er interesseret i et vikariat.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til Søren Løvendahl, tlf.nr. 7258 3434.

 

HR udvikling

HR udvikling er en del af politikredsens HR afdeling og varetager blandt andet alle opgaver omkring uddannelse af politikredsens medarbejdere.

Der opslås en stilling og opgaverne i denne stilling er primært opgaver indenfor kursusadministration, hvor der arbejdes med planlægning og prioritering af uddannelser, herunder at sikre en kompetenceregistrering, der understøtter politikredsens strategiske hensigter indenfor uddannelsesområdet og politikredsens operative parathed.

Endvidere skal der påregnes opgaver indenfor administration af instruktørvirke og vejledning af politikredsens ledere og medarbejdere indenfor uddannelsesområdet. Derudover skal man påregne at skulle varetage øvrige HR opgaver.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til Brita Lauridsen, tlf.nr. 7258 3122.

 

Vi forventer, at du:

 

  • har en administrativ uddannelse og relevant erfaring fra tidligere jobs
  • er kvalitetsbevidst og robust overfor stress og kan håndtere periodisk stor belastning af arbejdsopgaver
  • har gode kommunikative egenskaber og en serviceorienteret tilgang til borgernes og kollegaernes henvendelser
  • er i besiddelse af gode IT kompetencer og er i stand til hurtigt at tilegne sig ny viden
  • kan arbejde i teams men også er i stand til at arbejde selvstændigt med en positiv tilgang til opgaverne.

 

 

Vi tilbyder:

 

  • spændende arbejdsopgaver i et aktivt arbejdsmiljø blandt engagerede medarbejdere, hvor vi lægger stor vægt på god trivsel i dagligdagen
  • en fleksibel arbejdsplads
  • ansættelse med et timetal på 37 timer incl. frokostpause.

 

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst.

 

Dit arbejdssted bliver Sydøstjyllands Politi, Holmboes Allé 2, Horsens.

 

Kontakt og ansøgning

Når du ansøger om en stilling ved politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere stillinger ved politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt stilling. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilken stilling du søger.

Samtaler forventes afholdt først maj måned 2018.

Alle kvalificerede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.

 

Sydøstjyllands Politi er én af 12 politikredse. Politikredsen dækker 7 kommuner; Kolding, Fredericia, Billund, Vejle, Hedensted, Horsens og Skanderborg og betjener dermed ca. 450.000 borgere. Det gør vi fra lokaliteter i politikredsens 6 store byer, og hovedstationen hvor bl.a. staben er placeret ligger i Horsens. Vi er et hold på ca. 850 medarbejdere, og vores pay off er: Vi skaber tryghed.

 

Du kan læse om os på Politi.dk eller følge os på Twitter@SydOjylPoliti.

Ansøg nu
Kontakt
Sydøstjyllands Politi
Holmboes Alle 2
8700
Horsens
Danmark
Praktisk information
Oprettet
13-04-2018
Udløber
26-04-2018
Kviknummer
LJA-59126359
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration
Beliggenhed