Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Administrative medarbejdere til sagsbehandling, tilsyn og administration

Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering

Nordjylland

Indrykket
10-01-2019
Kontakt
Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering
Bredgade 60
9700
Brønderslev
Danmark
Praktisk information
Oprettet
10-01-2019
Udløber
23-01-2019
Kviknummer
LJA-69498966
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration

Brænder du for sagsbehandling, og har du administrativt flair? Og vil du være med til at give borgere og arbejdsgivere korrekt rådgivning og samtidig være en del af et stærkt fagligt miljø? Så har vi flere spændende tidsbegrænsede stillinger i Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekrutterings kontor i Brønderslev. 

 

Vi arbejder for et sundt og dynamisk arbejdsmarked 

I Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering har vi ansvar for at skabe det bedst mulige grundlag for et sundt, dynamisk og effektivt arbejdsmarked, hvor flest mulige har job eller uddanner sig, og hvor virksomheder på alle niveauer har adgang til de medarbejdere de har brug for - ufaglærte, faglærte eller højt specialiserede vidensmedarbejdere. 

 

Vores arbejdsfelt er bredt og varieret og spænder fra at tilvejebringe og udvikle et kvalificeret vidensgrundlag for arbejdsmarkedspolitiske beslutninger, til implementering af beskæftigelsespolitikken. Derudover har styrelsen ansvar for lov- og regelarbejdet vedrørende bl.a. Ferieloven og Lov om Arbejdsløshedsforsikring, herunder EØS-arbejdsløshedsforsikring, klager over a-kassernes afgørelser samt administration og udbetaling af tilskud til a-kasserne.

 

Du kan læse mere på www.star.dk.

 

Administrativ tyngde og stor berøringsflade 

Det er kun ca. tre år siden, at vi etablerede kontoret i Brønderslev. Vi er godt 40 medarbejdere fordelt på fem teams, der arbejder med følgende sagsområder: Ferieloven, EØS-dagpenge, herunder udstedelse af dokumenter, der bekræfter en udenlandsk persons arbejdsperioder i Danmark, et lufthavnstilsyn rettet mod personer, der har modtaget en ydelse under ophold i udlandet, klagesager vedrørende arbejdsløshedsforsikring, samt tilskudsforvaltning og udbetalingsadministration i forhold til a-kasser. 

 

Vi søger kollegaer, der har vilje og evne til både at deltage i de udgående tilsynsaktiviteter i Lufthavnstilsynet og kan bidrage aktivt til den konkrete sagsbehandling og administration på et eller flere af vores områder. 

 

Dine primære arbejdsopgaver vil være, at: 

 

  • gennemføre administrativ sagsbehandling 

  • vejlede og rådgive borgere, arbejdsgivere og organisationer, primært pr. telefon 

  • varetage administrativ support 

  • deltage i lufthavnstilsynet, der er rettet mod personer, der uberettiget har modtaget en ydelse under ophold i udlandet. 

 

 

Som deltager i lufthavnstilsynet skal du være indstillet på tre-fire rejsedage om måneden, og at arbejdet kan falde på skæve tidspunkter. 

 

Bliv vores nye kollega 

Vi forestiller os, at du: 

 

  • har en kontoruddannelse eller anden relevant uddannelse 

  • har erfaring med sagsbehandling og administration 

  • har evne til at sætte dig ind i og arbejde efter love og bekendtgørelser 

  • er systematisk, serviceorienteret og kan levere resultater af høj kvalitet 

  • har gode mundtlige og skriftlige formuleringsevner og kan gøre dig forståelig på engelsk og tysk 

  • er fleksibel og kan bevare overblikket 

  • er rutineret IT-bruger gerne med erfaring i brug af IT-baserede journalsystemer og administrative støttesystemer. 

 

 

Vi finder løsninger sammen 

Som en del af Beskæftigelsesministeriet, er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering med til at sætte rammerne for menneskers arbejdsliv, og vi er derfor forpligtet til at finde de bedste løsninger. Dem finder vi i fællesskab. Hos os er dørene åbne og barriererne lave. Vi deler vores viden og giver hinanden med- og modspil, så ideerne skærpes, inden de bliver til fælles løsninger. 

 

Hos os kommer du til at arbejde sammen med fagligt dygtige og dedikerede kolleger i en hverdag med højt tempo og store udfordringer. Hver dag byder på nye problemstillinger, og du skal derfor være parat til at tage opgaver ind fra højre og sætte hele dit faglige register i spil. 

 

Løn- og ansættelsesvilkår 

Stillingerne er tidsbegrænsede og løber frem til medio 2020. Stillingerne er på fuld tid. Vi vil gerne have, at du senest starter den 1. april 2019. 

 

Du ansættes i henhold til OAO-S-fællesoverenskomsten, organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK) i statens tjeneste. Der vil være mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer. 

 

Dit ansættelsesområde er Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekrutterings kontor i Brønderslev. 

 

Spørgsmål og ansøgning 

Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål? Så er du velkommen til at kontakte kontorchef Morten Bergulf på tlf. nr. 7221 7902. 

 

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte Christian Amtoft Beierholm i Beskæftigelsesministeriets HR på tlf. nr. 7220 5279 

 

Alle interesserede ansøgere uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingerne. 

 

Send din ansøgning, cv og eksamenspapirer elektronisk senest onsdag den 23. januar 2019. 

 

Vi forventer at afholde samtaler i uge 6.

Ansøg nu
Kontakt
Styrelsen for Arbejdsmarked og Rekruttering
Bredgade 60
9700
Brønderslev
Danmark
Praktisk information
Oprettet
10-01-2019
Udløber
23-01-2019
Kviknummer
LJA-69498966
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration
Beliggenhed