Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Afdelingsleder til Bo & Aktivitet, Tinglev - Aabenraa

Bo og Aktivitet

Aabenraa, Syd- og Sønderjylland

Indrykket
22-06-2020
Kontakt
Bo og Aktivitet
Skelbækvej 2
6200
Aabenraa
Tlf
73767434
Praktisk information
Oprettet
22-06-2020
Udløber
21-07-2020
Kviknummer
LJA-80512401
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Ledelse

 


Har du lyst til at være en del af udviklingen af Aabenraa Kommunens bosteder som leder af Bo & Aktivitet Tinglev Aabenraa?

Er du god til at koble den sundhedsfaglige og pædagogiske faglighed med hinanden, så vi som samlet medarbejdergruppe yder det bedste vi kan, og vores borgere oplever at blive set som hele mennesker? Er du visionær, mestrer at skabe dig et overblik og omsætte det i konkrete planer i dialog med vores meget dygtige og selvstændige medarbejdere? Så er det måske dig vi søger.

I Bo & Aktivitet står vi over for mange nye og spændende opgaver, og har derfor besluttet at styrke ledelseskraften ved at ansætte yderligere en afdelingsleder, som leder for tre af vores bosteder med ca. 33 medarbejdere.

Bo & Aktivitet rummer Aabenraa Kommunes i alt ni bosteder og to samværstilbud til voksne med varig fysisk og psykisk funktionsnedsættelse. Vi lægger vægt på at give en faglig og målrettet støtte og vejledning i eget hjem og bosted. Vores arbejde tager udgangspunkt i kerneopgaven  med fokus på sundhed, mestring og fællesskabelse, og vi vil være en stærk samarbejdspartner, som også tager afsæt i den rehabiliterende tilgang.

Opgaverne

Nogle af de opgaver der ligger på dit bord ud over at lære Bo & Aktivitet at kende er:

  • Et øget fokus på at Bo & Aktivitet lever op til kravene i sundhedsloven herunder fokus på medicinhåndtering og sundhedsfaglige opgaver.
  • At arbejde med teknologier og understøtte en kultur i organisationen med fokus på hvordan den nye teknologi giver mening for borgerne.
  • Fokus på kerneopgaven og sikring af effekt for borgeren, ved at understøtte medarbejderne i bostederne bedst muligt.
  • Styringsoptimering vedrørende teknologiske metoder, skærmbesøg, brug af struktur app m.m.
  • Skabe rammerne for et fortsat sundt arbejdsmiljø gennem synlighed, dialog og medindflydelse på planlægningsdelen.

Dine kompetencer
Vi vægter følgende uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer:

  • Du har en sundhedsfaglig eller socialfaglig uddannelse
  • Du har evt. diplom i ledelse eller anden relevant uddannelse
  • Du har gerne erfaring med ledelse eller mod på ledelse.
  • Du har erfaring med sparring, feedback og tværfagligt samarbejde
  • Du har erfaring med teknologiske værktøjer og metoder
  • Du forstår vigtigheden af god dokumentationspraksis og har erfaring hermed.
  • Du har gerne erfaring med at arbejde reahabiliterende ved hjælp af GAS score, SMARTE mål og effektmål og månedlige rapporter vedrørende udvikling og effekt.
  • Du formulerer dig tydeligt både mundtligt og skriftligt. 

Derudover vægter vi følgende personlige kompetencer højt:

  • Du er visionær og mestrer at skabe dig et overblik også over komplekse problemstillinger - både når det drejer sig om faglig ledelse og strategisk ledelse
  • Du er dialogskabende, kommunikerer tydeligt, er reflekterende og konstruktiv samt evner at se en sag fra flere perspektiver
  • Du udviser tillid til medarbejderne ved at lytte, sparre, uddelegere og samarbejde
  • Du er nytænkede og fremsynet og har mod til at afprøve nye tanker og idéer og til at være insisterende forstyrrende 
  • Du kan sætte en retning, skabe fremdrift, facilitere en udvikling og motivere, men også planlægge, skabe rammer, orden og rutiner
  • Du er løsningsorienteret, og stortrives i en travl og meget foranderlig hverdag med mange forskellige krav og udfordringer
  • Du vægter social kapital i samarbejde og evner at smile, grine højt, og ser humoren som en merværdi
  • Du er villig til at lede medarbejdere med forskellige faglige baggrunde.

Du kan læse mere om jobbet og vores forventninger til dig i Job- og kompetenceprofilen.

Ansættelse

Ansættelse sker efter gældende overenskomst og principperne om lokal løn.

Arbejdsstedet er som udgangspunkt Bo & Aktivitet, Jernbanegade 18, 6360 Tinglev. Bo & Aktivitet er en røgfri arbejdsplads.

Ansøgning

Send din ansøgning, CV og relevante bilag som Word eller PDF via linket. Ansøgningsfristen er tirsdag 11. august. Vi forventer at holde samtale onsdag 19. august. Eventuel anden samtale afholdes 27. august. Forventet tiltrædelse 1. oktober eller efter aftale.

Yderligere informationer om stillingen

Alle interesserede er velkomne til at kontakte centerleder Inge Jakobsen på telefon 2966 7241  eller afdelingsleder Birgitte Bundgaard på telefon 4049 1551 med spørgsmål til eller om forventninger til stillingen.



Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=ab5375d3)

Ansøg nu
Kontakt
Bo og Aktivitet
Skelbækvej 2
6200
Aabenraa
Tlf
73767434
Praktisk information
Oprettet
22-06-2020
Udløber
21-07-2020
Kviknummer
LJA-80512401
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Ledelse
Beliggenhed