Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Akademisk kommunikations- og projektmedarbejder til Østerbro Lokaludvalg (barselsvikariat)

Koncernservice og Koncern IT

København, Storkøbenhavn

Indrykket
13-05-2019
Kontakt
Koncernservice og Koncern IT
Borups Allé 177
2400
København NV
Tlf
30530236
Praktisk information
Oprettet
13-05-2019
Udløber
02-06-2019
Kviknummer
LJA-73326199
Jobtype
Vikar/barsel
Arbejdsområde
Kommunikation og medier

Vil du arbejde med nærdemokrati, kommunikation og offentlig administration?

Kan du tænke kommunikation og borgerdialog på nye måder, og er du en skarp formidler? Kan du sammen med Østerbro Lokaludvalg, borgere og kolleger planlægge og gennemføre aktiviteter, så alle er tilfredse? Kan du understøtte netværk med mange forskellige aktører og interessenter, og er du ikke bange for at tage fat, på både administrative og praktiske opgaver?

Vi søger en struktureret og samarbejdsorienteret medarbejder, der har lyst til at arbejde i et mindre sekretariat og er fleksibel i forhold til at tage del i sekretariatets samlede opgavevaretagelse.

Dine arbejdsopgaver:

  • Koordinere og arrangere dialogmøder, events og andre aktiviteter for borgerne i bydelen
  • Arbejde med udvikling af kommunikationsstrategi og kommunikationsplan
  • Konkret arbejde med sociale medier på diverse digitale platforme hjemmeside, digitalt nyhedsbrev og Facebook mv.
  • Arbejde med grafik/udtryk til både hjemmeside, sociale medier og trykte medier, herunder annoncer og plakater
  • Deltage i projekter og udviklingsopgaver for lokaludvalget
  • Øvrige administrative og praktiske opgaver
Vi lægger vægt på, at du:
  • har lyst til at arbejde med planlægning og gennemførelse af arrangementer, offentlige møder, events og lignende og har kompetencer indenfor projektudvikling, projektledelse og proces
  • har stærke kompetencer indenfor kommunikation, formidling og grafik
  • har dokumenteret erfaring med at vedligeholde og udvikle kommunikation via sociale medier
  • har kendskab til bruger-/borgerundersøgelser, spørgeskemaer mv., herunder databearbejdning gerne i SurveyXact
  • har personlig gennemslagskraft og gåpåmod
  • kan samarbejde med såvel fagpersoner som frivillige ildsjæle
  • har interesse for at betjene et lokalpolitisk udvalg og arbejdsgrupper
  • har erfaring med grafisk arbejde i Adobe-programmerne og gerne Drupal
  • har mulighed for løbende at påtage dig aften- og weekendarbejde
  • har let til smil og trives i en politisk ledet organisation, men med en uformel tone i hverdagen
Det er en fordel, hvis du har kendskab til arbejdet i en kommune og til kommunalfuldmagten.

Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingerne ønskes besat snarest muligt. Der er tale om et barselsvikariat (i udgangspunktet otte måneder med mulighed for forlængelse) og med en gennemsnitlig ugentlig arbejdstid på 37 timer. Aften- og weekendarbejde kan forekomme. Vi tilbyder en fleksibel arbejdstid med flekstid.

Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst. Hertil gives der et tillæg for aftenarbejde. Ansættelsen er organisatorisk placeret i Økonomiforvaltningen.

Om Københavns Lokaludvalg
Der er i alt 12 lokaludvalg i København og 10 lokale sekretariater. Hvert lokaludvalg består af 23 medlemmer fra det lokale foreningsliv og de politiske partier. Lokaludvalget har til opgave at fungere som bindeled og sikre dialog mellem borgerne i bydelen og politikerne på Københavns Rådhus. Lokaludvalgene administrerer desuden lokale puljer, der har til formål at støtte netværksskabende aktiviteter i bydelene. Desuden varetager lokaludvalgene den lokale miljøopgave. For yderligere information om Østerbro Lokaludvalg: https://oesterbrolokaludvalg.kk.dk/.

Om Sekretariaterne
Sekretariaternes opgave er bl.a. at understøtte lokaludvalget i forbindelse med møder og arrangementer, at arrangere borgermøder, at forvalte puljemidler, at udarbejde høringssvar, at indgå i dialog med forvaltningerne og lokale aktører samt indsamle informationer m.v. Sekretariaterne består hver af 3-4 medarbejdere og er lokalt placeret i bydelene.

Om Økonomiforvaltningen
Som ansat i et lokaludvalgssekretariat er du ansat i Økonomiforvaltningen, som er én ud af i alt syv forvaltninger. Økonomiforvaltningen varetager de overordnede og koordinerende opgaver vedrørende kommunens økonomi, økonomisystem, personale, fysisk planlægning, informationsvirksomhed og den generelle udvikling i øvrigt. Endvidere varetager Økonomiforvaltningen sekretariatsbetjening af Borgerrepræsentationen, Økonomiudvalget og overborgmesteren. Læs mere om Københavns Kommune på www.kk.dk.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte udvalgssekretæren for Østerbro Lokaludvalg, Jon Oppfeldt-Jackson, på 6015 6505.

Søg stillingen via nedenstående link senest søndag den 2. juni 2019
Samtaler forventes afholdt i uge 24.

Ansøg nu
Kontakt
Koncernservice og Koncern IT
Borups Allé 177
2400
København NV
Tlf
30530236
Praktisk information
Oprettet
13-05-2019
Udløber
02-06-2019
Kviknummer
LJA-73326199
Jobtype
Vikar/barsel
Arbejdsområde
Kommunikation og medier
Beliggenhed