Gem annonce

Akademisk medarbejder til et barselsvikariat i Børne- og Ungdomsforvaltningen - Område Brønshøj/Vanløse

Koncernservice og Koncern IT

København, Storkøbenhavn

Indrykket
09-09-2019
Koncernservice og Koncern IT
Borups Allé 177
2400
København NV
Tlf
30530236
Praktisk information
Oprettet
09-09-2019
Udløber
22-09-2019
Kviknummer
LJA-75476212
Jobtype
Vikar/barsel
Arbejdsområde
Administration, Analyse

Har du en stærk interesse for at analysere, skabe og oversætte data til pædagogisk praksis? Vil du være med til at understøtte indsatser for børn og unge og dermed sikre fremtidig effekt og udvikling? Så kig videre her!

Børne- og Ungdomsforvaltningen i Område Brønshøj/Vanløse, varetager ledelsesstøtte- og support til alle skoler og institutioner i området og består af en områdeledelse på tre chefer og fire teamledere. Derudover er der i forvaltningen en række fagpersoner bestående af psykologer, sundhedsplejersker, logopæder, støttepædagoger, konsulenter og vejledere.

Jobbet som akademisk medarbejder indebærer, at du arbejder tæt sammen med områdeledelsen og de andre supportpersoner i huset. Derudover er der også tæt dialog med vores centrale centre om at sikre en fælles strategi for udvikling, bearbejdning og brugen af data. Vi arbejder for at sikre progressionen hele vejen igennem dagtilbud og skole for alle børn. Et vigtigt redskab i dette arbejde er, at data og progressionsmålinger anvendes til kvalitetsudvikling og som dialog og styringsredskab. Dette bliver dit primære fokus.

Du vil få mange forskellige opgaver blandt andet:
Understøttelse af områdeledelsen
du vil komme til at understøtte områdeledelsen i deres dialog med skoler og daginstitutioner. Denne opgave indebærer databearbejdning- og analyse samt omsætning af områdets kvalitetsdata til skriftligt og mundtligt dialogmateriale. Det kan være data fra sprogvurderinger eller karakter i folkeskolen.

Understøttelse af områdets skoleledelser og institutionsledere ledelserne i området vil bruge dig til sparring, databearbejdning- og analyse.

Facilitere og planlægge processer herunder formidling af skriftligt materiale til mange forskellige målgrupper, det kan være alt fra dataworkshop, mødeplanlægning, notatskrivning, indskrivningsproces, klagesvar og aktindsigt.

Indgå i arbejdsgrupper du vil være tovholder på forskellige arbejdsgrupper, hvor du har ansvaret for at planlægge, strukturere og sikre, at deadline overholdes. Det drejer sig bl.a. om funktioner som superbruger i E-doc og sekretær i LokalMED.

Vi ser gerne, at du har følgende profil:

  • Du har en akademisk uddannelse, erfaring med at planlægge og facilitere processer og er en dygtig skriftlig og mundtlig formidler
  • Du kan selvstændigt planlægge og strukturere såvel store som små udviklingsprocesser
  • Du har erfaring med at navigere mellem mange forskellige aktører i en stor kommune
  • Du har kendskab og erfaring med analyse, bearbejdning og formidling af kvantitative og kvalitative data
  • Du har et indgående kendskab til frembringelse af strukturerede analyser, der systematisk afdækker forskellige aspekter af komplekse problemstillinger
  • Du har indsigt i juridiske forhold med henblik på at understøtte forvaltningsret.
Vi tilbyder
Et spændende job med et stort udviklingspotentiale! Du bliver del af et stærkt og tværfagligt arbejdsfelt med engagerede og aktive kollegaer på en arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø. Du vil blive forankret i Team D sammen med konsulenter, koordinatorer, agenter og logopæder, og du vil være fysisk placeret på Linde Allé på en arbejdsplads med et godt humør og fællesskab med dine kollegaer fra Team D. Du vil derudover blive del af et bydækkende netværk, som består af fem akademiske medarbejdere.

Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor vi samskaber meningsfulde løsninger, og hvor vi vægter den tværfaglige sparring højt, men hvor der også vil være plads til at arbejde selvstændigt. Vores arbejdsfelt er komplekst og præget af kontinuerlig udvikling og ændringer, og derfor gør vi os umage for gode løsninger, der er til gavn for vores børn og unges trivsel, læring og udvikling.

Yderligere oplysninger
Vil du vide mere kan du kontakte teamleder Maria Mittag på 2943 2732.

Løn og ansættelse
Stillingen er på 37 timer ugentligt og ønskes besat fra den 1. november 2019.
Løn efter gældende overenskomst, herunder principperne for Ny Løn.
Børne- og Ungdomsforvaltningen anvender børne- og straffeattest ved ansættelse.

Søg via nedenstående link senest søndag den 22. september 2019.
Vi forventer at afholde 1. samtale den 25. september og 2. samtale den 30. september.

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Koncernservice og Koncern IT
Borups Allé 177
2400
København NV
Tlf
30530236
Praktisk information
Oprettet
09-09-2019
Udløber
22-09-2019
Kviknummer
LJA-75476212
Jobtype
Vikar/barsel
Arbejdsområde
Administration, Analyse
Beliggenhed
Gem annonce