Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Allerød Hjemmepleje og Træning søger administrativ medarbejder til barselsvikariat

Hjemmeplejen

Allerød, Storkøbenhavn

Indrykket
10-01-2018
Kontakt
Hjemmeplejen
Rådhusvej 3
3450
Allerød
Praktisk information
Oprettet
10-01-2018
Udløber
16-01-2018
Kviknummer
LJA-54427047
Jobtype
Vikar/barsel
Arbejdsområde
Administration

Vi søger en administrativ medarbejder til et barselsvikariat i perioden 1. marts 2018 30. april 2019. Stillingen er på 37 timer pr. uge.
 
Allerød Hjemmepleje og Træning er en selvstændig virksomhed under Allerød Kommune og består af Hjemmeplejen, Genoptræning, De midlertidige pladser og Aktiviteten.
 
Der er mange forskelligartede administrative opgaver forbundet med driften af virksomheden. Det betyder, at ingen dage er ens for de administrative medarbejdere. Det giver en spændende, varieret og til tider travl hverdag.
 
Vi søger en barselsvikar, hvis primære arbejdsopgaver er:

  • Økonomiopgaver: Bogføring, opkrævning, udlæg og afstemning med videre i kommunens økonomisystem Prisme.
  • Personaleadministration: Oprettelse af personalesager, journalisering og kursusadministration
  • Telefonhåndtering: Kontakt med ældre borgere, pårørende, hospitaler og andre samarbejdspartnere.
  • Varebestilling af kontorartikler med videre.
  • Administrative opgaver ad hoc.
 
Det er et krav, at du er kontoruddannet, herunder at du:
  • Er en erfaren it bruger med et solidt kendskab til Office pakken.
  • Er hurtig til at sætte dig ind i nye opgaver og kan navigere på tværs af forskellige administrative systemer.
  • Er stærk i administration og kan arbejde innovativt, selvstændigt og målrettet.
  • Kan arbejde med mange opgaver på en gang.
  • Er velformuleret på dansk i tale og på skrift.
  • Er udadvendt og fleksibel.
 
Vi tilbyder:
  • En arbejdsplads, der er i konstant forandring og som hele tiden skal tilpasse sig nye krav og forventninger.
  • Afvekslende og udfordrende arbejdsopgaver på tværs af virksomheden.
  • Selvstændig opgaveløsning af egne arbejdsområder.
  • Tæt sparring med ledelse og kollegaer.
  • Et godt arbejdsmiljø i en afvekslende og udfordrende hverdag.
  • Mulighed for at være med til at præge udviklingen i organisationen.
 
Allerød Kommune er en røgfri arbejdsplads. Der må derfor ikke ryges i arbejdstiden.
 
Er du god til it, økonomiopgaver, personaleadministration og telefonbetjening og trives du med at arbejde selvstændigt med fleksibilitet og variation i din arbejdsdag, kan du blive vores barselsvikar. Vi vil glæde os til at modtage din ansøgning.
 
Du er velkommen til at kontakte virksomhedsleder Jutta Haahr på 20 29 64 16 eller administrativ medarbejder Gitte Nielsen på 48 12 70 00 hvis du ønsker at høre mere om stillingen.
 
Du sender din ansøgning digitalt via linket i annoncen senest 16. januar 2018. Uddannelsesbevis og andre relevante bilag uploader du separat med din ansøgning.
 
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler 23. januar 2018.


Allerød Kommune ligger i hjertet af Nordsjælland i en smuk og varieret natur. Kommunen har ca. 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Der er gode transportmuligheder både til og fra kommunen. Der går S-tog hver 10. minut fra Allerød Station.

Kommunen har ca. 2.000 medarbejdere, der arbejder ud fra et fælles værdisæt om åbenhed, respekt og troværdighed. Dialog og samarbejde er nøgleord, der kendetegner god ledelse i Allerød Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/

(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob.aspx?ofirid=9d064934)

Ansøg nu
Kontakt
Hjemmeplejen
Rådhusvej 3
3450
Allerød
Praktisk information
Oprettet
10-01-2018
Udløber
16-01-2018
Kviknummer
LJA-54427047
Jobtype
Vikar/barsel
Arbejdsområde
Administration
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan