Gem annonce

Direktionsassistent til at bistå Egedal Kommunes direktion

Egedal Kommune

Egedal, Nordsjælland

Indrykket
17-11-2020
Egedal Kommune
Dronning Dagmars Vej 200
3650
Ølstykke
Danmark
Praktisk information
Oprettet
17-11-2020
Udløber
06-12-2020
Kviknummer
LJA-81394007
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration

Finder du motivation i at understøtte topledelse i kommunalt regi? Ønsker du at blive udfordret i en hverdag helt tæt på den politiske dagsorden? Vil du være et af de centrale led i kæden, der leder op til beslutningerne?

 

Vi søger en direktionsassistent til Sekretariat for Politik og Ledelse. Du bliver en del af det administrative team, som binder organisationen og byrådsmedlemmerne sammen, og din rolle er at få hverdagens puslespil til at gå op.

 

Opgaver

Det bliver dit ansvar at sikre, at mødekalendere er opdaterede og fornuftigt flettede sammen, herunder at mødematerialet ligger klar til brug. Du får ansvaret for at koordinere produktionen af dagsordener til en række af de politiske udvalg, så den politiske betjening forløber ordentligt og smidigt. Du indgår desuden i det daglige sekretariatsarbejde. Eksempler på opgaver er:

  • Kalenderstyring og mødeforberedelse for direktionen

  • Koordinering af sager til de politiske udvalg

  • Kvalitetssikring og samling af politiske dagsordener

  • Foretage elektronisk journalisering

 

Sekretariatet er desuden ansvarlig for afvikling af valg, og du vil derfor også indgå i opgaverne omkring det forestående kommunalvalg.

 

Om dig

Din uddannelsesmæssige baggrund er af mindre betydning. Dog er det er vigtigt, at du har erfaring fra en kompleks organisation og forstår, hvad der menes med at arbejde i en politisk ledet organisation. Kommunal erfaring fra en lignende stilling er en fordel. Derudover forventes det, at:

  • du har et udpræget blik for planlægning og struktur, men at du også kan finde ro i, at ikke alle dage går som planlagt

  • du kan bære rollen med autoritet og kunne få andre til at levere ind til deadlines

  • du kan prioritere tid og opgaver gennem et solidt overblik

  • du kan sætte dig ind i sagsbehandlingsprocesser og har blik for den gode sagsfremstilling

  • du er imødekommende og kan opbygge konstruktive samarbejdsrelationer på tværs af faglige og organisatoriske skel

 

Som direktionsassistent bliver du en del af et stærkt team på syv personer, som udgør Sekretariat for Politik og Ledelse, der er placeret i Center for Administrativ Service. Sekretariatet understøtter den samlede direktion og byrådet, og vi har en stor berøringsflade med den øvrige organisation.

 

I teamet har vi en humorfyldt omgangstone bygget på en seriøs arbejdsgang, og vi spænder bredt hvad angår alder, erfaring og uddannelsesbaggrund. Vi sidder med mange tværgående projekter og opgaver, og derfor lægger vi især vægt på at bringe hinandens kompetencer i spil, hvor det giver mening.

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Der er ansøgningsfrist søndag d. 6. december, og vi forventer at afholde 1. samtale den 10. december og 2. samtale d. 15. december.

Stillingen er til besættelse pr. 1. februar 2021.

Arbejdstiden er som udgangspunkt 37 timer om ugen, men antallet af timer kan variere fra uge til uge, og der kan ind i mellem være behov for at stå til rådighed hjemmefra uden for almindelig arbejdstid.

 

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med mulighed for forhandling af tillæg efter kvalifikationer.

 

Du får arbejdsplads på Egedal Rådhus på Dronning Dagmars Vej 200, 3650 Ølstykke lige ved siden af Egedal Station.

 

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte centerchef Mikkel Solgaard Bojsen-Møller på tlf. 7259 6232.

 

Egedal Kommune er en røgfri arbejdsplads.

 

Egedal Kommune ønsker at fremme ligestilling og opfordrer derfor alle kvalificerede til at ansøge uanset alder, køn, religion, handicap eller etnicitet.

 

Egedal Kommune

Egedal er en kommune, hvor hverdag og fællesskab er i bevægelse. Her kan man leve og bo midt i grøn natur i et af vores 17 aktive lokalsamfund. Egedal Kommune er en del af Greater Copenhagen, som skaber vækst og udvikling i hovedstadsområdet.

Læs mere om os på www.EgedalKommune.dk

 

Jobkategori

Administration & sagsbehandling

 

Arbejdsstedets adresse

Egedal Rådhus, Dronning Dagmars Vej 200, 3650 Ølstykke

 

Ansættelsesvilkår

Fastansættelse

 

Arbejdstid

Fuldtid

 

Kontaktperson

Mikkel Solgaard Bojsen-Møller

 

Telefon

7259 6232

 

Frist

6. december 2020

 

Tiltrædelse

1. februar 2021

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Egedal Kommune
Dronning Dagmars Vej 200
3650
Ølstykke
Danmark
Praktisk information
Oprettet
17-11-2020
Udløber
06-12-2020
Kviknummer
LJA-81394007
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration
Beliggenhed
Gem annonce