Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Driftskoordinator til Københavns bemandede legepladser (barselsvikariat)

Koncern Service og IT

København, Storkøbenhavn

Indrykket
09-10-2018
Kontakt
Koncern Service og IT
Borups Allé 177
2400
København NV
Tlf
23349557
Praktisk information
Oprettet
09-10-2018
Udløber
23-10-2018
Kviknummer
LJA-66431130
Jobtype
Vikar/barsel
Arbejdsområde
Administration

I København er der snart 27 bemandede legepladser fordelt over hele byen. Her er personalet ansat til at skabe trygge mødesteder og åndehuller for hele familien. Bemandede legepladser er organiseret i Center for Driftsudvikling, Byens Drift, Teknik og Miljøforvaltningen og arbejder med at favne, opfange og udvikle sig i takt med byen og borgernes behov.

Om jobbet
Vi søger en selvstændig driftskoordinator med overblik, systematisk sans, service-gen og udviklingssnilde til at understøtte enhedschefen med økonomi, projektarbejde, kommunikation, politiske betjening, personaleadministration, partnerskaber og det daglige arbejde med ad-hoc-opgaver på de bemandede legepladser. Du skal kunne navigere i en kompleks og uforudsigelig hverdag med mange og varierende arbejdsopgaver.

De bemandede legepladser er integrerede byrum, der udvikles i takt med byens behov. Det er derfor en fordel, hvis du har erfaring med projektarbejde samt medarbejder- og borgerinddragelse.

Du vil indgå i tværfagligt samarbejde om drift og udvikling af legepladserne og vil løse dine opgaver i tæt samarbejde med en anden driftskoordinator.

Kompetencer/arbejdsopgaver

  • Administrative opgaver, herunder personaleadministration, økonomi, mødeindkaldelser og rekruttering via kommunens elektroniske systemer.
  • Politisk betjening, herunder (budget)notater, indstillinger, borgmesterbestillinger og borgerhenvendelser.
  • Kommunikationsopgaver herunder at skrive, opsætte og udgive det ugentlige nyhedsbrev til medarbejderne på legepladserne, besvare borgerhenvendelser, aktindsigt, facebookopdateringer og lignende.
  • Opdatere legepladsdatabasen og legepladsernes fælles facebookside, udarbejde flyers og skrive nyheder forvaltningens intranet.
  • Planlægge og facilitere områdedage, videreuddannelser, workshops og videndelingsfora for medarbejderne og andre arrangementer.
  • Projektarbejde og facilitering udvikle og styre projekter og kampagner, der understøtter det udviklingsorienterede og pædagogiske arbejde på legepladserne fx Grønt i Børnehøjde, Skraldeuge, Bevægelsesskabe, Cykelprojekter og lignende.
  • Partnerskaber - i tæt samarbejde med legepladsernes ansatte udvikle nye legepladsaktiviteter og være fødselshjælper i forhold til nye samarbejdspartnere.
Vi forventer, at du
  • er serviceminded og samarbejdsorienteret
  • arbejder systematisk og analytisk
  • er robust, engageret og initiativrig
  • har erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation
  • er god til at formulere dig både skriftligt og mundtligt
  • er stærk bruger af Microsoft Office og god til at sætte dig ind i nye administrative systemer
  • har en fleksibel indstilling til arbejdets tilrettelæggelse
  • har en relevant akademisk uddannelse
Vi tilbyder
En 37-timers arbejdsuge inklusive frokostpause på en arbejdsplads, der har til huse på Islands Brygge lige ved havnen og tæt på busser og metro. Vi er en dynamisk arbejdsplads med højt til loftet, der lægger vægt på godt samarbejde, udviklingsmuligheder for den enkelte, og resultater, der rykker for København.

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, afhængigt af dine kvalifikationer og efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation. Stillingen er ledig fra primo december 2018 og otte måneder frem evt. med mulighed for forlængelse.

Yderligere oplysninger
Har du nogle spørgsmål, så ring til driftskoordinator Mille Bonde på 2122 8359.

Søg stillingen via nedenstående link senest tirsdag den 23. oktober 2018.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 44.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Forvaltningens væsentligste opgaver er at varetage myndighedsopgaver og servicere borgere og erhvervsliv inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling samt vej- og trafikområdet. Herudover rummer forvaltningen Københavns Erhvervsservice, varetager renholdelsen og vedligeholdelsen af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.200 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4 mia. kr.

Ansøg nu
Kontakt
Koncern Service og IT
Borups Allé 177
2400
København NV
Tlf
23349557
Praktisk information
Oprettet
09-10-2018
Udløber
23-10-2018
Kviknummer
LJA-66431130
Jobtype
Vikar/barsel
Arbejdsområde
Administration
Beliggenhed