Formår du at overskue komplekse, tekniske problemstillinger på tinglysningsområdet og kan du formidle disse videre? Og har du samtidig forretningsforståelse, gennemslagskraft og øje for effektivisering? Så er du måske vores kommende kollega.
En sikker hånd
I Systemforvaltning har vi fokus på en effektiv og målrettet forvaltning af IT-løsningerne i drift. Vi tror på, at der ligger et stort potentiale i nye systemer, der først kan realiseres gennem gennemtænkte justeringer efter systemets møde med virkeligheden. Vi prioriterer derfor systemforvaltning og løbende styring af vores systemer højt. Vi søger derfor en kollega med stor forretningsindsigt og teknisk forståelse for tinglysningsområdet samt et skarpt øje for effektivisering.
Systemforvaltning varetager den forretningsmæssige forvaltning af en række systemer heriblandt en række helt centrale kernesystemer under både bank og realkredit samt en portefølje af BEC-systemer, som understøtter rådgivernes hverdag med kunderne. Det daglige arbejde indebærer hurtig og effektiv problemløsning, grundig og målrettet årsagsanalyse samt velovervejet og kontrolleret ændringshåndtering.
Dit kommende job
Dine primære arbejdsopgaver vil bestå i at:
-
modtage, visitere og prioritere second line-fejlmeldinger på udvalgte dele af afdelingens systemer, der understøtter tinglysning og realkredit drive effektiv fejl- og problemløsning samt sikre struktureret kommunikation til - og nødvendig inddragelse af interessenter
-
indgå i løbende dialog med systemleverandører om agil videreudvikling herunder eNettet, Domstolsstyrelsen, BEC og Nykredits interne IT-systemudvikling
-
deltage i relevante projektopgaver med udgangspunkt i afdelingens systemansvar
-
tage del i afdelingens varetagelse af løbende opgaver.
Kvalifikationer
Vi søger en medarbejder, der evner at sætte sig ind i komplekse tekniske, juridiske og forretningsmæssige problemstillinger vedr. systemlandskabet for tinglysning. Derudover er du i stand til at formidle disse mellem bl.a. teknikere, jurister og beslutningstagere. Det er derfor afgørende, at du som person:
-
har god forretningsforståelse og kan omsætte denne til prioritering af opgaver
-
løbende kan foretage en umiddelbar tværgående forretningsvurdering og sparre med en række forskellige interessenter
-
har stærke kommunikative og diplomatiske kompetencer
-
har gennemslagskraft
-
er struktureret og trives med fastlagte processer.
Din nye arbejdsplads
Du bliver en del af en afdeling med 14 kolleger med mange forskellige kompetencer. Fælles for os er, at vi brænder for at sikre Nykredit den bedst mulige systemunderstøttelse af både rådgivernes daglige arbejde og kundernes digitale møde banken.
Kendskab til Nykredits systemer er en fordel, men ikke en forudsætning.
Er du interesseret?
Søg jobbet online. Har du spørgsmål til stillingen eller Nykredit som virksomhed og arbejdsplads, kontakt afdelingsdirektør Morten Mejer-Warnich, 31 42 32 46 eller seniorrekrutteringspartner Christian L. Henningsen, 44 55 18 43.
Ansøgningsfrist: 18. januar 2021
Nykredit er en finansiel koncern, der sammen med vores partnerbanker i Totalkredit vil være danske boligejeres foretrukne finansielle partner. Vi står op for at rykke endnu tættere på vores kunder - og går du en ekstra mil for dem, for projektet og for Nykredit, gør vi det samme for dig. Du har mange muligheder for at være med til at udvikle Nykredit, samtidig med at din karriere altid vil være i bevægelse. Mod nye udfordringer, andre opgaver og større ansvar i Nykredit.