Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Funktionsleder til Service og Support

Region Nordjylland

Aalborg, Nordjylland

Indrykket
12-01-2018
Kontakt
Region Nordjylland
Hadsundvej 190
9000
Aalborg
Praktisk information
Oprettet
12-01-2018
Udløber
23-01-2018
Kviknummer
LJA-54568598
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Socialrådgivning

Brænder du for at skabe god sammenhængende service og support til sundheds sektoren i Region Nordjylland. Er du kendt for din høje detaljegrad? Kan du sikre samspillet mellem mange instanser og ever du at lede og udvikle dygtige og engagerede medarbejdere?
Så mangler vi dig som funktionsleder.
 
IT i Region Nordjylland søger en funktionsleder til Service og Support til hur­tigst mulig ansættelse, med placering i IT afdelingen, på Hadsundvej 190, 9000 Aalborg.
 
Regionen og organisationen: 
Region Nordjylland er en offentlig organisation, som leverer velfærd til de nordjyske borgere indenfor sundhed, regional udvikling og det specialiserede socialområde. Sundhed udgør 90 % af regionens opgaver – med drift af de nordjyske hospitaler som langt den største. Regionen er regional myndighed for ca. 580.000 nordjyder og arbejdsplads for ca. 14.000 medarbejdere. Vi er den mindste af de fem regioner i Danmark, men til gengæld en region, som er præget af god sammenhængskraft og godt samarbejde både internt og eksternt.
 
IT er Region Nordjyllands centrale it-afdeling, hvis kerneopgave er at it-understøtte og videreudvikle regionens sundhedsydelser, samt at bidrage til sammenhæng, effektivitet og kvalitet i den samlede opgaveløsning.
 
IT favner it-løsninger inden for både Sundhedssektoren, Specialsektoren, Regional udvikling og Administrationen, men størstedelen af regionens it-indsats er koncentreret inden for Sundhedssektoren.
 
Dine ansvarsområder:
Funktionen består af 3 teams med i alt 40 service og support medarbejdere:

   • ServiceDesk
   • Onsite Support
   • Udvidet Support (teknisk og klinisk)

Service og Support modtager årligt 140.000 henvendelser fra regionens brugere, som primært er læger og sygeplejersker. Service og Support bygges på overskuelige værdier som kvalitet frem for kvantitet, hvor det er essentielt, at brugerne op­lever, at deres henvendelse håndteres professionelt med fokus på at brugerne til enhver tid, skal have en po­si­tiv oplevelse med Service og Support.

Der er lokalt placeret supportere på hvert sygehus, hvilket betyder, at du af og til vil opholde dig på disse lokationer.  ServiceDesken har åbent 24/7 og er omkranset af en udvidet vagtordning. Alle medarbejdere er uddannet i ITIL, som ligeledes er implementeret i afdelingen, og du vil som leder være medansvarlig for, at processer og procedurer bliver efterlevet og forvaltet, så vi hele tiden kan være med til, at sikre sikker og stabil drift.

Den løbende udvikling sker blandt andet igennem ugentlige tavlemøder, samt i en tæt dialog med afdelingens øvrige kollegaer og klinikken. Service og Support har stort fokus på digitalisering, hvor selvbetjeningsløsninger, BOTS, kunstig intelligens mm. bliver vigtige opgaver for dig som ny leder af funktionen.
 
Hvem er du?
Det forventes, at du har en relevant baggrund, med stor erfaring indenfor personaleledelse. Du brænder for at lede og udvikle engagerede medarbejdere med forskellig erhvervs- og uddannelsesmæssig baggrund, og du trives med at arbejde i en organisation, der er i løbende forandring og en del af et politisk miljø.

Du kan motivere dine medarbejdere i en travl og teknisk hverdag, samtidig med du agere nærværende og engageret som personaleleder. Du er dygtig til at kommunikere, på flere niveauer og din person skaber åbenhed og tillid, og din arbejdsstil er ihærdig og arbejdsom.
 
Erfaring med følgende områder vægtes:

   • Ledelse af ServiceDesk.
   • Ledelse af supportteams.
   • Kendskab til sundhedssektoren.
   • IT teknisk indsigt vedrørende hardware og software.
   • Datadrevet ledelse.
   • Forandringsledelse.
   • Udarbejdelse af beslutningsoplæg.
   • Service management og ITIL.
   • LEAN.

 
På den personlige side:

   • God til at holde mange bolde i luften og bevare overblikket.
   • En teamplayer.
   • Empatisk.
   • God til at kommunikere på alle niveauer.
   • Er udadvendt og har et godt ”bruger” sprog.
   • Er fleksibel, har humoristisk sans og bidrager til et godt arbejdsmiljø.

 
Afslutning:
Der er tale om en fuldtidsstilling. Region Nordjylland tilbyder gode muligheder for personlig udvikling i et godt arbejdsmiljø og løn efter aftale med den relevante forhandlings­berettigede organisation.
 
Kontakt: 
Har du spørgsmål er du meget velkommen til at rette henvendelse til Regionen – Kontorchef Michael Lundsgaard, mobil tlf. 22 64 06 16 eller email mls@rn.dk – du er velkommen til at læse mere på www.rn.dk.  Alle henvendelser vil blive behandlet fortroligt.
 
Ansøgningsfristen er den 23. januar 2018.
Ansættelsessamtaler forventes gennemført 30. januar 2018.
 
For at komme i betragtning til stillingen, skal du søge jobbet ved at klikke på SØG JOB. Kun ansøgninger som er sendt via vores hjemmeside tages i betragtning.
 

Ansøg nu
Kontakt
Region Nordjylland
Hadsundvej 190
9000
Aalborg
Praktisk information
Oprettet
12-01-2018
Udløber
23-01-2018
Kviknummer
LJA-54568598
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Socialrådgivning
Beliggenhed