Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Handicap og psykiatri søger konsulent - barselsvikariat

Rådhuset Thisted

Thisted, Nordjylland

Indrykket
11-02-2019
Kontakt
Rådhuset Thisted
Asylgade 30
7700
Thisted
Tlf
99171717
Praktisk information
Oprettet
11-02-2019
Udløber
25-02-2019
Kviknummer
LJA-70590293
Jobtype
Vikar/barsel
Arbejdsområde
Administration

Brænder du for at arbejde med kvalitets- og udviklingsarbejde, hvor fokus er at skabe sammenhæng og gennemsigtighed i forhold til projekter og udviklingsplaner i forhold til det politiske niveau og alle tilbuddene på området.

Kan du planlægge og lede implementeringsprocesser, være systematisk i opsamling af data og resultater fra igangsatte processerne. Kender du til lovgivningen og arbejdet inden for handicap- og psykiatriområdet? Drives du i høj grad af selvstændighed og er god til at skabe dialog og involvere mange samarbejdsparter i at udvikle dine opgaver? - så er denne stilling noget for dig.

Lidt om os
Handicap- og Psykiatriafdelingen består af ca. 25 medarbejdere med arbejdsplads på Rådhuset i Thisted.

Desuden en bred vifte af sociale tilbud, som retter sig til de målgrupper, som afdelingen henvender sig til:
Børn og voksne med betydelig og varigt nedsat fysisk og psykisk funktionsevne, voksne med sindslidelse, psykisk sårbarhed, misbrug og/eller socialt udsatte. Der visiteres til ydelser ud fra VUM og den faglige referenceramme er KRAP.

Vi har i alt 21 kommunale tilbud, to private med driftsoverenskomst, samt en del aktivitets- og samværstilbud. Tilbuddene er geografisk placeret i hele kommunen.

Du bliver en del af udføreenheden som servicerer tilbuddene og forvaltningen. Du refererer til sektionslederen for området og vil have et tæt samarbejde med jurister, ledere af tilbuddene, konsulenter og øvrige administrative medarbejdere i afdelingen.

Arbejdsopgaver

  • Planlægning, koordinering, implementering og systematisk opsamling på div. projekter
  • Kvalitetsudviklingsopgaver inden for hele det faglige område, velfærdsteknologi og it
  • Projektstyring og projektansøgninger
  • Opgaver vedr. Socialtilsyn, Tilbudsportal, hjemmesider, risikobaseret tilsyn og interne tilsyn
  • Være opdateret på lovgivning på området
  • Administrative processer som f.eks. dataindsamling, sagsfremstillinger, anvende flowchart og procesværktøjer
  • Deltage i samarbejdsprojekter på tværs forvaltninger og afdelinger.
  • Kunne bevare overblikket i et komplekst område og have fornemmelse for hvem der skal involveres i hvilke processer
  • Arbejde med PDSA som forandrings- og forbedringsmodel
  • Lave kvalitetsrapport som underbygger resultaterne af fokusområder og projekter der er igangsat på området.

Vi søger denne profil:

  • Relevant videregående uddannelse og gerne kendskab til området.
  • Indgående og opdateret viden om fagområdet, lovgivningen og dets datasystemer eller let ved at tilegne sig viden herom.
  • Flair for administrative procedurer og er dygtig til at arbejde med projekt- og processtyringsværktøjer og tilsvarende programmer.
  • Kan arbejde ud fra en reflekteret læringstilgang og kan arbejde i en værdibaseret og relationsbåret organisation.
  • Gode skriftlige og mundtlige kommunikative evner og kan samarbejde på tværs af fag.
  • Du skal være energisk og fleksibel i forhold til opgaveløsningen, hvor der i perioder er brug for ekstra højt tempo.
  • Struktureret og analytisk i opgaveløsningen.
  • Gennemslagskraft i forhold til sikring af opgaveløsning, problemløsning og koordination af opgaver.
  • Du skal være en god processtyrer og kunne få følgeskab i projekt- og implementeringsprocesser som er med til at fastholde udviklingen.

Vi tilbyder
En spændende arbejdsplads, der er i stadig udvikling og kolleger der er optaget af faglighed og forandring og som arbejder engageret med opgaverne. Der er et godt team af ledere, såvel eksterne som interne, med fokus på god borgerservice, helhed og kvalitet.

Løn- og ansættelsesforhold:
Stillingen er et barselsvikariat på 37 timer ugentligt med start 1. marts 1. oktober 2019. Der aflønnes efter gældende overenskomst med udgangspunkt i Ny Løn, i forhold til kvalifikationer og funktioner.

Ansøgningsfristen er mandag den 25. februar 2019 kl 12.00 .

Ansættelsessamtalen afholdes d. 28. februar 2019.

Er du interesseret i høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte sektionsleder Susanne Boutrup på tlf. 9917 1952.

Ansøg nu
Kontakt
Rådhuset Thisted
Asylgade 30
7700
Thisted
Tlf
99171717
Praktisk information
Oprettet
11-02-2019
Udløber
25-02-2019
Kviknummer
LJA-70590293
Jobtype
Vikar/barsel
Arbejdsområde
Administration
Beliggenhed