Gem annonce

Indkøber med flair for controlling og kontraktstyring

Holbæk Kommune

Holbæk, Vestsjælland

Indrykket
20-11-2020
Kontakt
Holbæk Kommune
Kanalstræde 2
4300
Holbæk
Danmark
Praktisk information
Oprettet
20-11-2020
Udløber
07-12-2020
Kviknummer
LJA-81406745
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Økonomi og regnskab

Ansøgningsfrist 07-12-2020 23:59 

 

Holbæk Kommune opruster på indkøbsområdet med en nyoprettet stilling som indkøbskonsulent med fokus på controlling og kontraktstyring.  

 

Om stillingen

Indkøbsområdet har høj prioritet i Holbæk Kommune. Vi har en professionel tilgang til indkøb, og vi vil gerne blive endnu bedre. Derfor opretter vi en ny stilling i indkøbsafdelingen, der skal styrke vores arbejde med controlling og kontraktstyring.

 

Vi er ved at omsætte en ny indkøbspolitik til virkelighed. Det kræver, at vi tænker nyt og styrker vores arbejde med indkøbsdata. Vi har revideret de interne retningslinjer for indkøb. De skal have luft under vingerne sammen med vores koncept for kontraktstyring.

 

Dine arbejdsopgaver vil centrere sig om

  • controlling: Med afsæt i indkøbsanalysesystemet KMD IA får du ansvaret for at analysere, hvor gode vi er til at anvende vores kontrakter, hvilke indkøbsområder vi bør fokusere på, og hvor store gevinster vi realiserer

  • kontraktstyring: Du vil stå i spidsen for et projekt med at indsamle kontrakter i organisationen som grundlag for indkøbsoptimering, og du vil få en væsentlig rolle i at udvikle vores kontraktstyring

  • at udvikle kommunens indkøbskultur: Sammen med afdelingens e-handelskoordinator skal du planlægge og eksekvere implementeringen af kommunens retningslinjer for indkøb af varer og tjenesteydelser. 

 

Du bliver en del af en dynamisk indkøbsafdeling og får ti erfarne kollegaer, hvor sparring på tværs og nysgerrighed på hinandens opgaver er en del af DNAet selv i en corona-tid. Vi arbejder tæt sammen med kerneområderne og prioriterer at udvikle fleksible tilgange i samarbejdet med forskellige fagligheder. Men vi står også ved vores indkøbsfaglighed og skærer igennem, når det er nødvendigt.

 

Om dig

Du har en naturlig interesse for at arbejde med tal og analyser. Din indkøbsfaglighed gør, at du kan stille de rigtige spørgsmål i indkøbsanalyser og forholde dig kritisk til svarene. Du kan tilrettelægge effektive kontraktstyringsprocesser og indgå i konstruktive dialoger internt i organisationen og eksternt med leverandører.

 

Vi lægger vægt på, at du

  • har erfaring fra en indkøbsafdeling i en anden kommune eller offentlig organisation

  • har erfaring med controlling og databehandling i KMD IA og Excel

  • har erfaring med kontraktstyring i Comcares kontraktstyringssystem CC Management

  • er indstillet på, at resultater opnås i et tværfagligt samarbejde mellem kerneområderne og indkøbsafdelingen

  • er lyttende over for organisationens behov og samtidig ikke er bange for at udfordre indgroede vaner

  • kan påtage dig såvel projektleder- som proceskonsulentrollen afhængig af situationen

  • er struktureret og selvstændig i forhold til at sikre fremdrift i dine projekter

  • er hjælpsom og har lyst til at dele din viden.

 

Om Indkøb

Indkøb er en afdeling med snart 11 medarbejdere, der har erfaring fra både den offentlige og private sektor. Vi har samlet en bred vifte af indkøbskompetencer i én stabsfunktion, som understøtter hele kommunen.

 

Vi er organiseret med konsulenter, der understøtter et bestemt kerneområde i kommunen. Det giver mulighed for at opbygge gode samarbejdsrelationer og en afvekslende hverdag. Derudover har vi konsulenter, som arbejder fokuseret med indkøbsoptimering af kommunens tværgående varer, tjenesteydelser og it, samt e-handel og controlling.

 

Du vil møde en arbejdsplads, hvor dine kolleger på samme tid er selvkørende og holdspillere. Vi lægger vægt på betydningen af sparring på kryds og tværs, så juraen og det gode købmandskab bringes i bedst muligt samspil.

 

Vi er en afdeling, som sætter pris på humor, dynamik og åbenhed og vores samarbejde er præget af høj faglighed, loyalitet og fleksibilitet overfor såvel interne som eksterne samarbejdspartnere.

 

Du kan forvente

  • spændende og afvekslende opgaver

  • plads til selvstændighed i opgaveløsningen og hjælpsomme kollegaer

  • faglige udfordringer og personlig udvikling

  • at møde en stærk juridisk faglighed og et stærkt juridisk miljø

  • en velfungerende arbejdsplads med højt til loftet, uformel atmosfære og let til smil

  • fleksible arbejdstider.

 

Ansættelsesproces og vilkår

Ansøgningsfristen er mandag den 7. december 2020.

 

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, og samtaler afholdes den 14. og 15. december. De kandidater, der udvælges til samtale, modtager besked herom pr. telefon. Oplys derfor det telefonnummer du gerne vil kontaktes på.

 

Stillingstype: Som udgangspunkt er der tale om en fuldtidsstilling, men et ønske om nedsat arbejdstid kan imødekommes.

 

Arbejdssted: Kanalstræde 2, 4300 Holbæk.

 

Løn forhandles efter gældende overenskomst og erfaring via arbejdspladsens tillidsrepræsentant.

 

Spørgsmål kan rettes til afdelingsleder for Indkøb Anders Brøndum, andeb@holb.dk, tlf. 72 36 13 64.

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Kontakt
Holbæk Kommune
Kanalstræde 2
4300
Holbæk
Danmark
Praktisk information
Oprettet
20-11-2020
Udløber
07-12-2020
Kviknummer
LJA-81406745
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Økonomi og regnskab
Beliggenhed
Gem annonce