Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

International Staff Mobility søger 2 studerende

KU - FA - Kbh K

København, Storkøbenhavn

Indrykket
15-08-2019
Kontakt
KU - FA - Kbh K
Universitetsfirkanten, Nørregade 10
1165
København K
Tlf
35322685
Praktisk information
Oprettet
15-08-2019
Udløber
02-09-2019
Kviknummer
LJA-74806901
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Administration

ISM er en sektion på Københavns Universitet (KU) under HR & O i Fællesadministrationen og består af et specialiseret konsulentteam på 11 personer og 2 studerende, som understøtter den internationale forskerrekruttering på KU. Derudover yder vi rådgivning og service til de internationale forskere og deres familier i forbindelse med deres ophold i Danmark. Sektionen arbejder desuden med udstationering af KU ansatte.

International Staff Mobility har bl.a. følgende ansvarsområder

  • Sagsbehandling og rådgivning om opholdsgrundlag i Danmark, tilmelding til folkeregistreret, oprettelse af bankkonto, skat, pension
  • Planlægning og gennemførelse af karriereaktiviteter for medfølgende ægtefæller (Dual Career Services)
  • Rådgivning i forbindelse med valg af skole og daginstitutioner til medfølgende børn
  • Planlægning og gennemførelse af informationsmøder og sociale aktiviteter for udenlandske forskere og deres familier
  • Vejledning af ledelse, fakulteter og institutter om international rekruttering
  • Kontakt til eksterne myndigheder, netværksdeltagelse mv.
  • Afholdelse af kurser og workshop inden for kultur
Du kan læse mere om International Staff Mobility på vores hjemmeside http://ism.ku.dk/

DINE OPGAVER

Du vil være med til at planlægge og udføre events, som spænder fra Dual Career events

til udflugter til turistattraktioner. Du vil også servicere og hjælpe vores internationale forskere og gæster, der kommer forbi vores kontor med spørgsmål. Dine arbejdsopgaver på kontoret består af diverse administrative ad hoc-opgaver

Derudover vil du hjælpe med web og IT-relaterede kommunikationsopgaver samt administrative opgaver. Vi har en forventning om at du kan assistere os med grafiske- foto-layout- og illustrationsopgaver. Dette inkluder bl.a. at hjælpe med at udarbejde brochurer og andet kommunikationsmateriale, opdatere informationer på hjemmesiden og intranettet, hjælpe med at lave Power Point præsentationer m.m. Vi håber også du kan spille en aktiv rolle på vores sociale medier (Facebook) mht. til at løfte sitet og udarbejde feeds. Informationsmaterialet er primært på engelsk.

Arbejdspladsen vil være i International House, Gyldenløvsgade 11, 1600 København V.

Dine typiske arbejdstider ligger i tidsrummet 09:00-17:00 og en gang i mellem i weekenderne.

DINE KVALIFIKATIONER

Vi lægger vægt på at du:

  • Er ansvarsfuld og fleksibel
  • Er udadvendt og smilende
  • Er selvstændig og serviceminded
  • Har ordenssans og overblik
  • Skriver og taler flydende engelsk, helst også dansk
  • Kan indgå i et internationalt og mangfoldigt miljø
  • Har erfaring fra lignende jobs inden for administration og service
  • Har erfaring med tekst og visuelle softwareprogrammer: InDesign, Illustrator, Office suite og en basal HTML forståelse
  • Har en god forståelse for sociale medier og har lyst til at kaste dig over nye opgaver
VI TILBYDER

  • Et uformelt og spændende arbejdsmiljø med gode kollegaer og adresse liggende centralt i København.
  • Indblik i international HR
  • Erfaring med kommunikation og service
  • En varieret hverdag med afvekslende arbejdsopgaver
  • Gode muligheder for fleksibel og selvstændig tilrettelæggelse af arbejdstiden
  • 15 timers arbejde om ugen, fordelt på 2-3 dage.
  • Løn efter reglerne i Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentlige Ansattes Organisationer Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og efter Organisationsaftalen for HK Stat, kontorfunktionærer i statens tjeneste.
ANSØGNING:

Send ansøgning og cv, samt dokumentation for at du er i gang med en uddannelse, elektronisk via jobsiden på http://jobportal.ku.dk/administrative-og-forskningsunderstoettende-stillinger/studenterjobs/ .

Deadline er 2. september 2019. Ansættelsessamtaler forventes afholdt kort herefter.

Forventet startdato: 23. september 2019.

Det er en forudsætning for ansættelse, at ansøger er indskrevet og er aktiv studerende ved en videregående uddannelse

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte specialkonsulent Mark de Vos mark.devos@adm.ku.dk / 35 32 43 23.

Københavns Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.

Ansøg nu
Kontakt
KU - FA - Kbh K
Universitetsfirkanten, Nørregade 10
1165
København K
Tlf
35322685
Praktisk information
Oprettet
15-08-2019
Udløber
02-09-2019
Kviknummer
LJA-74806901
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Administration
Beliggenhed