Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Jobcenter Mariagerfjord søger administrativ medarbejder til Udbetaling Borger

Mariagerfjord Kommune

Mariagerfjord, Nordjylland

Indrykket
09-07-2019
Kontakt
Mariagerfjord Kommune
Nordre Kajgade 1
9500
Hobro
Danmark
Praktisk information
Oprettet
09-07-2019
Udløber
11-08-2019
Kviknummer
LJA-74377862
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration

I Udbetaling Borger er omdrejningspunktet det gode samarbejde med borgerne. Vi arbejder sammen med borgerne om at skabe økonomisk stabilitet et fundament der gør, at borgerne i samarbejde med jobcentret kan koncentrere sig om at finde fodfæste på arbejdsmarkedet.

 

Arbejdsopgaver:

Arbejdet er administrativt og primært bevilling, beregning, udbetaling af integrationsydelse, enkeltydelser og administrere aktivlovens sanktionsregler, som gælder målgrupperne som er omfattet er kontanthjælp, uddannelseshjælp og integrationsydelse.

Udbetaling Borger har en generel pligt til at yde vejledning til vores borgere, hvorfor korrekt og tilstrækkelig vejledning er vigtig for os som en del af en god borgerbetjening. Når vi vejleder korrekt får borgerne en bedre oplevelse af kommunen og vi kan dermed undgå nogle uhensigtsmæssige og tidskrævende sagsforløb. Den tilgang forventer vi, at du mestrer.

 

Faglige kvalifikationer:

 

  • Du har en kontoruddannelse indenfor Offentlig administration, Administrationsbachelor eller lignende.

  • Du sætter borgerne i centrum.

  • Du er ansvarlig, både i forhold til egne opgaver og i tværgående sammenhænge.

  • Du tænker helhedsorienteret i din problemløsning.

 

 

Vi lægger vægt på, at du:

 

  • er dygtig til at omsætte lovens intentioner enkelt og forståeligt.

  • kan arbejde selvstændigt og som en del af en sammenhæng.

  • er bevidst og agerer professionelt i rollen som myndighedsperson.

  • kan betjene borgerne på en imødekommende og professionel måde.

  • er god til at opsøge ny vide og formidle dette til borgere og kollegaer.

 

 

Der vil ved udvælgelsen af ansøgere blive lagt vægt på at du har erfaring med IT-systemet KMD Aktiv.

 

Personlige kvalifikationer:

 

  • Du er professionel i mødet med borgere og samarbejdspartnere men sætter pris på uformelle kollegiale drøftelser.

  • Du er hjælpsom og kan have mange bolde i luften på samme tid.

  • Du har et positivt livssyn og skal kunne sætte pris på nye udfordringer i en foranderlig hverdag.

 

 

Om os:

Udbetaling Borger er organisatorisk en del af Jobcenter Mariagerfjord. Vi er i alt 19 medarbejdere og 1 leder. Vi bevilger og udbetaler kontant- og uddannelseshjælp, integrationsydelse samt anden økonomisk hjælp i medfør af Lov om aktiv socialpolitik, sygedagpenge, fleksløntilskud, ledighedsydelse mv. Afdelingen løser også administrative opgaver for hele Jobcenteret.

 

I afdelingen arbejder vi med den hjælpsomme arbejdskultur, og vores mål er at være den bedste arbejdsplads i Mariagerfjord Kommune. For os er værdier som anerkendelse, højt til loftet, fagligt engagement, opmærksomhed, god ledelse og hjælpsom vigtige for vores hjælpsomme arbejdskultur.

 

Løn- og ansættelsesforhold:

Dit arbejdssted bliver som udgangspunkt Korsgade 2 i Hobro.

 

Der er tale om en fast stilling på 37 timer ugentligt som ønskes besat snarest muligt og senest 1. oktober 2019.

Send din ansøgning, cv og andre relevante bilag senest den 11. august inden midnat.

Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst for Administration og IT mv. (HK Kommunal).

 

Har du spørgsmål?

Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Afdelingsleder David Mortensen (træffes ikke i ugerne 28-29-30) på mail damor@mariagerfjord.dk eller på telefon 9711 3348.

 

I vores ansættelsesforløb holder vi 2 samtaler pr. kandidat: 1. samtaler forventes afholdt den 19. august og 2. samtaler den 22. august 2019. Kandidater forventes indkaldt til 1. samtaler den 15. august 2019.

Ansøg nu
Lignende job

Flora RaniaBo Familiehus ApS

Flora RaniaBo Familiehus ApS
Kontakt
Mariagerfjord Kommune
Nordre Kajgade 1
9500
Hobro
Danmark
Praktisk information
Oprettet
09-07-2019
Udløber
11-08-2019
Kviknummer
LJA-74377862
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration
Beliggenhed