Gem annonce

Kontorassistent til administrative opgaver Skattestyrelsen i Aalborg

Skattestyrelsen

Aalborg, Nordjylland

Indrykket
20-11-2020
Kontakt
Skattestyrelsen
Lauritzens Plads 1
9000
Aalborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet
20-11-2020
Udløber
13-12-2020
Kviknummer
LJA-81406589
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration

Brænder du for en bred vifte af administrative opgaver? Trives du med at have mange bolde i luften? Så håber vi at høre fra dig!

 

Enheden SP 03 Fonde, foreninger og virksomhedsomdannelse er en enhed i Skattestyrelsen under afdelingen Selskabsprocesser. Enheden varetager sagsbehandlingen af henvendelser fra fonde og foreninger. Sagsbehandlerne har mange administrative opgaver, som de gerne vil have hjælp til.

 

Dine opgaver og muligheder:

  • Posthåndtering herunder oprettelse af sager i diverse IT-systemer

  • Booke møder mv.

  • Lettere sagsbehandling, der passer til dine kompetencer

  • Telefonbesvarelser for kundecenteret og direkte henvendelser

  • Udlevering af årsregnskaber efter Fondsbeskatningslovens 56

  • Øvrige administrative ad-hoc opgaver

 

Din profil

Du er uddannet kontorassistent, finansøkonom eller tilsvarende. Det er et ekstra plus, hvis du har erfaring med sagsbehandling fra det offentlige.

 

Du har en struktureret arbejdsstil og arbejder grundigt og omhyggeligt. Du er omgængelig, serviceminded, samarbejdsvillig og god til at kommunikere både mundtligt og skriftligt. Desuden har du interesse i at forstå sammenhængene i vores mange IT-systemer.

 

Vi tilbyder

Du kan se frem til at blive en del af en spændende arbejdsplads med høj faglighed og et godt og uformelt arbejdsmiljø. Vi sørger for et godt intro-program med en tilknyttet mentor til sidemandsoplæring. Vi kan love, at du får dygtige kolleger at sparre med og mulighed for at vokse med opgaverne. Vi tilbyder også gode muligheder for kurser og efteruddannelse.

 

Ansøgning og kontakt

Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket Søg stillingen senest den 13. december 2020. Spørgsmål besvares gerne af funktionsleder Ane Edelbo Lauritzen på tlf. 7238 6582 eller mail Ane.Lauritzen@sktst.dk.  

 

Vi har planlagt at afholde samtaler den 8. januar 2021. Der kan indgå en logik test og en personprofilanalyse i rekrutteringsprocessen. Tiltrædelse den 1. marts 2021 og meget gerne før.

 

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

 

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet referencer og straffeattest.

 

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

 

Dit arbejdssted bliver indtil videre Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg.

 

Om skattestyrelsen

Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden

 

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre finansieringen af det, vi er fælles om.

 

Uanset, hvilken jobfunktion du skal varetage i Skattestyrelsen, kommer du til at arbejde med at sikre finansieringen af velfærdssamfundet og meget af det, der skaber sammenhængskraft i Danmark; skoler, hospitaler, veje og meget mere. Vores organisation er fyldt med specialister, der arbejder sammen på tværs af mange forskellige fagligheder og geografisk placering, så du bliver en del af et mangfoldigt fællesskab, hvor vi løser komplekse og krævende opgaver. Som ny vil du opleve, at læringskurven er stejl, og at du opbygger kompetencer, der vil følge dig i din videre karriere. 

 

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk  

 

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

Stillings-ID

137110

 

Ansøgningsfrist

13-12-2020

 

Arbejdssted

Lauritzens Plads 1, 9000 Aalborg

 

Kontaktperson

Ane Edelbo Lauritzen

72386582

 

Vi sikrer fundamentet for finansiering af det danske samfund  

Skatteforvaltningen varetager en vigtig samfundsopgave. Vi opkræver hvert år de ca. 950 mia. kr. i skatter og afgifter, som er fundamentet for finansieringen af det danske samfund. Vi har fokus på at løse vores opgave sikkert og effektivt, og på at alle betaler det, de skal - hverken mere eller mindre. Samtidig skal vi gøre det nemt og trygt for borgere og virksomheder at være i kontakt med os.

 

Med et job hos os får du derfor mulighed for at tage ansvar for en vigtig opgave og gøre en forskel.

 

Vi har brug for ansatte med mange forskellige faglige kompetencer, og bredden i opgaverne giver også den enkelte mulighed for at få faglige udfordringer og udvikle sig. Vi har fokus på god ledelse på alle niveauer bl.a. for at sikre, at der er balance mellem arbejdsliv og fritid og respekt for det hele menneske.

 

Skatteforvaltningen består af syv styrelser med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet. Samlet har Skatteforvaltningen ca. 8.000 ansatte i hele Danmark. På www.skatteforvaltningen.dk kan du læse mere om de enkelte styrelsers kerneopgaver.

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Kontakt
Skattestyrelsen
Lauritzens Plads 1
9000
Aalborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet
20-11-2020
Udløber
13-12-2020
Kviknummer
LJA-81406589
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration
Beliggenhed
Gem annonce