Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Kontorfunktionær til Sundhedsstyrelsen

Sundhedsstyrelsen

København, Storkøbenhavn

Indrykket
08-03-2018
Kontakt
Sundhedsstyrelsen
Islands Brygge 67
2300
København S
Danmark
Praktisk information
Oprettet
08-03-2018
Udløber
22-03-2018
Kviknummer
LJA-57432491
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration

Om os 

I Enhed for Ældre og Demens arbejder vi med at skabe viden og bidrager til at udvikle og styrke socialfaglige og sundhedsfaglige indsatser på ældreområdet i kommunerne. Vi arbejder bl.a. med rehabiliteringsindsatser for ældre, forebyggelse af ældre borgeres tab af funktionsevne, behandling og pleje af borgere med demens og ældres livskvalitet og selvbestemmelse i hjemmepleje og plejeboliger. 

 

Vi arbejder projektorienteret og tværfagligt i tæt samarbejde med Sundhedsstyrelsens øvrige enheder for at sikre sammenhæng mellem sundhedsrettede og socialfaglige indsatser for ældre og mennesker med demens. Det daglige arbejde er ligeledes præget af samspillet med departementet i Sundheds- og Ældreministeriet, kommuner, faglige miljøer, interesseorganisationer, patientforeninger mv. 

 

Enheden består af 1 enhedschef, 1 sektionsleder, 18 medarbejdere med forskellig faglig baggrund og 3 studentermedhjælpere. 

 

Dit arbejde 

Du vil indgå i et tæt samarbejde med ledelsen og flere af enhedens medarbejdere, og arbejdet vil udover almindelige kontoropgaver i enheden blandt andet bestå af: 

 

  • Sekretæropgaver for ledelsesteamet, herunder løbende planlægning og opfølgning på tværgående opgaver 

  • Tovholderfunktion for de administrative systemer og løbende bistå ledelsen og enhedens medarbejdere med relevante sekretæropgaver af administrativ karakter, herunder rejseafregninger og faktureringer 

  • Projektrelaterede sekretæropgaver, fx bistå ved planlægning af interne og eksterne møder, modtagelse og journalisering af puljeansøgninger m.m. 

  • Varetagelse af den løbende koordination og fordeling af administrative opgaver til enhedens studentermedhjælpere i dialog med den faglige studenterkoordinator og ledelsen 

  • Administrativ vedligeholdelse af hjemmeside som enhedens lokale webredaktør 

  • Varetage enhedens journalfunktion 

  • Fordeling og evt. besvarelse af henvendelser fra borgere, fagfolk, andre myndigheder m.fl., herunder også håndtering af aktindsigtsanmodninger. 

 

 

Din uddannelse og erfaring 

Vi forventer, at du har: 

 

  • en relevant kontormæssig uddannelse 

  • flere års relevant erfaring fra centralforvaltningen, andre politisk styrede organisationer som kommune eller region, eller fra en interesseorganisation 

  • stor erfaring med Microsoft Office pakken, herunder især Word, Excel og PowerPoint 

 

 

Kendskab til følgende systemer vil være en fordel, men er ikke et krav: 

 

  • Journaliseringssystemet Captia 

  • Tidsstyringssystemet mTime 

  • Rejseafregningssystemet RejsUd 

  • Fakturaflowsystemet IndFak 

  • Webregistreringssystemet Sitecore 

  • Kvalitetsstyringssystemet D4 

 

 

Kendskab til enhedens fagområde vil ligeledes være en fordel, men er ikke et krav. 

 

Dine personlige kvalifikationer 

Vi lægger vægt på, at du: 

 

  • arbejder struktureret, selvstændigt og bevarer overblikket i en travl hverdag med mange opgaver og korte deadlines 

  • er serviceminded, udadvendt og god til at samarbejde med mange forskellige faggrupper 

  • trives med at være enhedens administrative omdrejningspunkt, som mange henvender sig til om stort og småt 

  • tager ansvar for og er initiativrig for så vidt angår tiltag, der bidrager til enheden både fagligt og socialt. 

 

 

Vi tilbyder 

Et meningsfuldt arbejde med samfundsnyttige opgaver. Du vil blive en del af et aktivt fagligt miljø, hvor du sammen med dygtige og engagerede kolleger, får mulighed for at anvende og udvikle dine kompetencer inden for et bredt felt af arbejdsopgaver. Vi vægter faglighed og et godt socialt arbejdsmiljø højt. Vi tilbyder desuden fleksibel arbejdstid og gode muligheder for efter- og videreuddannelse. 

 

Om ansættelsen 

Du bliver ansat efter gældende fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer (OAO-S-fællesoverenskomsten) og gældende organisationsaftale mellem Finansministeriet og HK/Stat, jf. aftalens bestemmelser vedrørende kontorfunktionærer. 

 

Kontakt os gerne 

Få mere at vide om stillingen ved at ringe til sektionsleder Lone Thomsen på tlf. 9359 6508. 

 

Er du interesseret? 

Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 5. og 6. april.

Ansøg nu
Kontakt
Sundhedsstyrelsen
Islands Brygge 67
2300
København S
Danmark
Praktisk information
Oprettet
08-03-2018
Udløber
22-03-2018
Kviknummer
LJA-57432491
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan