Gem annonce

Kontoruddannede, bogholdere, finansøkonomer, regnskabsassistenter og økonomimedarbejdere mm. søges til Skattestyrelsen i Ringkøbing

Skattestyrelsen

Ringkøbing-Skjern, Vestjylland

Indrykket
20-11-2020
Skattestyrelsen
Damstrædet 2
6950
Ringkøbing
Danmark
Praktisk information
Oprettet
20-11-2020
Udløber
03-12-2020
Kviknummer
LJA-81406621
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Økonomi og regnskab

Har du lyst til at arbejde med et bredt spænd af regnskabs- og administrative opgaver? Ønsker du fleksibel arbejdstilrettelæggelse, medindflydelse og kunne du tænke dig, at der bliver sat fokus på netop dine kompetencer på en arbejdsplads, hvor vi alle bidrager til, at der er en god teamånd og et godt arbejdsmiljø? Så er du måske den næste vi kan byde velkommen på holdet i Skattestyrelsen!

 

Bring dine kompetencer i spil

Vi har fået flere opgaver og søger derfor flere nye gode kolleger, der sammen med os vil være med til at løfte en vigtig samfundsopgave!

 

Skattestyrelsen i Ringkøbing Afdeling Opkrævning og Betaling består af 10 driftsenheder og 3 tværgående enheder. Afdelingen udgøres af mere end 300 dygtige og engagerede medarbejdere i dag og vi skal være endnu flere.

 

I daglig tale er vi Danmarks største kasseapparat mere end 1.000 mia. kr. går årligt igennem vores kasseapparat i form af skatter, moms, afgifter m.m. Vi løfter sammen en vigtig samfundsopgave, hvor vi gennem korrekt opkrævning, bogføring og afstemning af statens indtægter og afregninger er med til at sikre Danmarks velfærdssamfund.

 

Hos os får du et bredt spænd af regnskabsmæssige og administrative opgaver, hvor der vil være fokus på, at du sammen med dine nye kolleger får en høj faglighed og udvikling af dine kompetencer.

 

Da der er tale om flere forskellige stillinger i de forskellige enheder hos os, er det vigtigt, at du fremhæver lige netop de arbejdsområder du er stærk på og har lyst til at arbejde med, så vi med fokus på din uddannelses- og erhvervsmæssige baggrund, samt dine ønsker, i fællesskab kan finde ud af, hvilke opgaver du skal bidrage til at løse.

 

Kom og vær med

Der er flere indgangsvinkler til jobbet. Du kan fx være kontoruddannet, uddannet finansøkonom, eller have anden uddannelse inden for økonomi, bogholderi, finans eller gennem din hidtidige erhvervserfaring have opnået gode forudsætninger for at arbejde med regnskabsmæssige og administrative opgaver.

 

Så derfor - kan du sætte tjek ved én eller flere af nedenstående faglige kompetencer så skal du i gang med at søge én af de ledige stillinger:

  • Bogføring og afstemning

  • Regnskabsforståelse

  • Systemkendskab eller udvidet Excel kendskab

  • Analytiske evner

 

Du har kvalitet, detaljer og korrekthed for øje og kan udtrykke dig klart og præcist i skrift og tale.

 

Med din diplomatiske og servicemindede væremåde sikrer du en venlig og imødekommende service for både borgere og virksomheder.

 

Du tager ansvar for dine opgaver, engagerer dig i dit arbejde og formår både at arbejde selvstændigt og i teams.

 

Vi holder hele tiden fokus på at forbedre vores arbejdsprocesser, og vi håber, at du med din positive, nysgerrige og videbegærlige tilgang til arbejdet vil bidrage til, at vi bliver endnu bedre.

 

Gode kolleger, balance mellem arbejde og fritid og et godt arbejdsmiljø

Alle trives og præsterer bedst, når de arbejder med noget der motiverer dem. I samarbejde med dig finder vi ud af, hvordan dine kompetencer bliver bragt bedst muligt i spil og du vil få medindflydelse på, hvilke opgaver du kommer til at løse. Derudover får du:

  • Gode kolleger, der glæder sig til at lære dig at kende

  • Fleksibilitet i din arbejdstilrettelæggelse, så du har mulighed for en god balance mellem arbejde og fritid.

  • Et uhøjtideligt arbejdsmiljø, hvor vi har stort fokus på trivsel og arbejdsglæde

  • En grundig oplæring, hvor vi klæder dig på til dine opgaver med e-læringskurser, webinarer og nabotræning indtil du er selvkørende på dine opgaver

  • Et meningsfyldt arbejde, da du er med til at løse en vigtig samfundsopgave

 

Virtuelt åbent hus

Vi vil også rigtigt gerne invitere dig til et virtuelt åbent hus-arrangement.

 

Her vil du få mulighed for at høre mere om stillingerne. Derudover fortæller underdirektøren mere om Skattestyrelsen, afdelingen og de enkelte enheder.

 

Derefter vil der være rig mulighed for at stille funktionsledere, medarbejdere og TR-repræsentanter spørgsmål omkring, hvordan det er at arbejde hos os ligesom der vil være en bosætningskonsulent til stede fra kommunen.

 

Hvornår: torsdag d. 26. november 2020 kl. 16-18

 

Hvor: Virtuelt via MS Teams

 

Tilmelding: Send en mail på: Stab-Betaling@sktst.dk og du vil modtage et link med adgang. HUSK tilmelding for at få adgang - senest onsdag den 25. november 2020 kl. 12.00.

 

Vi ser frem til at se dig.

 

Ansøgning, kontakt & løn

Vi glæder os til at modtage din ansøgning, CV og eksamenspapirer via linket søg stillingen inden d. 03.12.2020. Samtaler forventes afholdt løbende eller umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb.

 

Har du spørgsmål til stillingerne, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Mona V Kristensen på tlf. nr. 72 37 42 03, funktionsleder Jesper Riis-Jensen på tlf. nr. 72 38 35 53 eller funktionsleder Susan Marina Heilemann Bojen på tlf. nr. 72 38 95 15.

 

Forventet tiltrædelse pr. 01.01.2021 eller snarest muligt derefter.

 

Der er både tale om faste og tidsbegrænsede stillinger af 12 måneders varighed samt enkelte barselvikariater. Anfør venligst i din ansøgning om du har interesse i en fast eller tidsbegrænset stilling eller i begge dele.

 

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for kontorfunktionærer (HK) eller overenskomst for Fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

 

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver indtil videre Damstrædet 2, 6950 Ringkøbing.

 

Der vil forud for ansættelse blive indhentet straffeattest samt referencer.

 

Hvis du gerne vil vide, hvordan det er at bo i Ringkøbing-Skjern Kommune, så kan du kontakte bosætningskoordinator Dorthe Frydendahl på mobil: 20 60 16 58 eller dorthe.frydendahl@rksk.dk, og du kan læse mere om området på www.flytmodvest.dk.

 

Om Skattestyrelsen

'Vi sikrer, at borgere og virksomheder betaler korrekte skatter og afgifter til tiden

 

Vi søger løbende nye kolleger, som deler vores ambition om at sikre finansieringen af det, vi er fælles om.

 

Uanset, hvilken jobfunktion du skal varetage i Skattestyrelsen, kommer du til at arbejde med at sikre finansieringen af velfærdssamfundet og meget af det, der skaber sammenhængskraft i Danmark; skoler, hospitaler, veje og meget mere. Vores organisation er fyldt med specialister, der arbejder sammen på tværs af mange forskellige fagligheder og geografisk placering, så du bliver en del af et mangfoldigt fællesskab, hvor vi løser komplekse og krævende opgaver. Som ny vil du opleve, at læringskurven er stejl, og at du opbygger kompetencer, der vil følge dig i din videre karriere.

 

Læs mere om Skattestyrelsen på www.sktst.dk

 

Skatteministeriets koncern opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

 

Antal ledige stillinger:

60

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Skattestyrelsen
Damstrædet 2
6950
Ringkøbing
Danmark
Praktisk information
Oprettet
20-11-2020
Udløber
03-12-2020
Kviknummer
LJA-81406621
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Økonomi og regnskab
Beliggenhed
Gem annonce