Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Medarbejder til Pladsanvisning og Forældrebetaling i Børn- og Ungeforvaltningen

Odense Kommune, Rådhuset

Odense, Fyn

Indrykket
13-09-2018
Kontakt
Odense Kommune, Rådhuset
Flakhaven 2
5000
Odense C
Danmark
Praktisk information
Oprettet
13-09-2018
Udløber
26-09-2018
Kviknummer
LJA-65476622
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, HR og personale, Jura, Økonomi og regnskab

Er du motiveret for og har du lyst til at arbejde med opgaver indenfor Pladsanvisningen og Forældrebetalingen i Odense kommune, så er det måske dig vi søger.

 

Vi søger en medarbejder til en stilling på 37 timer ugentligt med start snarest muligt.

 

Om os

Pladsanvisning- og Forældrebetalingsafdelingen består af 2 teams, bestående af 4 pladsanvisere og 4 forældrebetalere, 1 afdelingsleder og 1 teamleder.

 

Pladsanvisning og Forældrebetalingsafdelingen er en driftsorganisation med flere tusinde henvendelser om året.

Din fornemmeste opgave er at sikre borgeren får den rigtige regning samt udbetalt tilskud til tiden.

 

Om jobbet

Du vil blive en del af team 2, hvor hovedopgaven er forældrebetaling, dog skal du være åben overfor nye opgaver, såsom opgaver indenfor pladsanvisningsområdet.

Dine konkrete arbejdsopgaver er:

 

  • Godkende og bevilge økonomisk fripladstilskud
  • Behandling af de månedlige genberegninger af økonomisk fripladstilskud
  • Mellemkommunal refusion
  • Godkende og bevilge tilskud til privat børnepasning
  • Administrative opgaver indenfor SFO-området

 

 

Om dig

En forudsætning for jobbet er, at du er dygtig til at kommunikere både mundtligt og skriftligt og du er servicemindet og har borgeren i centrum. Derudover skal du kunne samarbejde på tværs af afdelingen og lægge vægt på kvaliteten i arbejdet. Du skal kunne bevare overblikket og have en systematisk tilgang tingene.

 

Vi forventer at du:

 

  • Har kendskab til Dagtilbudsloven
  • Har flair og brænder for at arbejde med tal
  • Er systematisk og flair for IT og digitale systemer
  • Er god til at bevare overblikket selvom du har mange bolde i luften
  • Kan arbejde selvstændig og arbejde i team
  • Du er robust og mentalt stærk og kan håndtere en svær samtale
  • Du er stabil og har gå på mod og brænder for dit arbejde
  • Du er god til at formilde din viden
  • Har et godt humør
  • Er fleksibelt og handlekraftig

 

 

Vi tilbyder

 

  • Kollegialt fællesskab med fælles ansvar omkring opgaven med plads til socialt samvær
  • En organisation, der er præget af åbenhed, tværfaglighed og samarbejde hvor vi ønsker faglig sparring skal være en del af hverdagen.
  • En arbejdsplads med spændende udfordringer
  • En hverdag med arbejdsopgaver, som vi selv kan være med til at strukturere og forme
  • Afdelingen har flextid

 

 

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem KL og den forhandlingsberettige organisation.

 

Vil du vide mere?

For yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte Hanne Floor på 6115 3244 eller Linh Nguyen på 6375 2870.

 

Det praktiske

Ansøgningsfristen er den 26. september 2018.

Vi forventer, at afholde samtaler i uge 40/41.

 

Odense Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.

Ansøg nu
Kontakt
Odense Kommune, Rådhuset
Flakhaven 2
5000
Odense C
Danmark
Praktisk information
Oprettet
13-09-2018
Udløber
26-09-2018
Kviknummer
LJA-65476622
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, HR og personale, Jura, Økonomi og regnskab
Beliggenhed