Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Nyoprettet stilling - Økonomisk sagsbehandler i Afdeling for ydelser og jobcenter-administration

Lyngby-Taarbæk Kommune

Indrykket
11-10-2018
Kontakt
Lyngby-Taarbæk Kommune
Lyngby Torv 17
2800
Lyngby
Danmark
Praktisk information
Oprettet
11-10-2018
Udløber
25-10-2018
Kviknummer
LJA-66517735
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Økonomi og regnskab

Vores kollega er gået på pension, så vi har lavet en ny organisering. Afdeling for ydelser og jobcenteradministration søger en kollega til en nyoprettet tværfaglig stilling i ydelsesteamet pr. 1.12.2018. Ydelsesteamet består af 12 dygtige medarbejdere (inkl. en faglig konsulent) med mange års erfaring. Det daglige arbejde består i at løse ydelsesopgaver omkring Aktiv- og Pensionsloven i tæt samarbejde med jobcenterets medarbejdere og kommunens andre centre.

 

Du bliver en del af en travl og spændende arbejdsplads, hvor vi har fokus på digitalisering og hvor samarbejde på tværs er en forudsætning for at lykkedes.

 

Dine opgaver vil primært bestå i

 

  • at sagsbehandle udbetaling af jobafklaringsydelse til borgere og virksomheder
  • at sagsbehandle fleksjobrefusion til virksomheder
  • at sagsbehandle ansøgninger i henhold til Lov om aktiv socialpolitik
  • at indgå i centrets receptionsvagt, telefonvagt og løse øvrige administrative opgaver

 

 

Vi tilbyder

 

  • et højt fagligt niveau og et stort selvstændigt råderum
  • en hverdag med plads til faglig sparring
  • en hverdag med højt til loftet og masser af humor
  • kompetenceudvikling og efteruddannelsesmuligheder
  • en arbejdsplads centralt i Lyngby - tæt på offentlig transport
  • flekstid og lokal løndannelse

 

 

Vi lægger vægt på, at du

 

  • har erfaring fra ydelsesområdet
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret og sætter en ære i, at opgaverne er løst korrekt
  • har erfaring med fortolkning af relevant lovgivning
  • har erfaring med at yde god borgerservice
  • er god til skriftlig og mundtlig kommunikation og har et afklaret forhold til myndighedsrollen
  • har en relevant uddannelsesbaggrund
  • har en positiv indstilling til at indgå i tværfagligt samarbejde i forhold til fælles opgaveløsning
  • har et personligt værdigrundlag, som harmonerer med centrets arbejdsmarkedspolitik
  • er engageret, handlingsorienteret og kan lide en arbejdsplads, som ikke står stille

 

 

Du kan få yderligere oplysninger ved henvendelse til faglig konsulent Pia Hjelmsø på tlf. 45 97 33 39 eller afdelingschef Dianna Dyrmose på tlf. 30 54 53 49.

 

Din ansøgning vedlagt bilag skal være Lyngby-Taarbæk Kommune i hænde senest torsdag den 25.10.2018 kl. 12.00. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 29.10.2018.

 

I Lyngby-Taarbæk bliver du del af et stærkt fagligt fællesskab med høje ambitioner i en organisation med ca. 4.000 medarbejdere, der alle arbejder med det fælles mål at skabe værdi for borgere og erhvervsliv. Vi lægger vægt på god ledelse, trivsel, faglige og personlige udviklingsmuligheder, kreativitet og nytænkning samt balance mellem arbejdsliv og fritidsliv. Vi ser mangfoldighed som en ressource og værdsætter, at medarbejdere hver især bidrager med deres særlige baggrund, personlighed og evner.

Ansøg nu
Kontakt
Lyngby-Taarbæk Kommune
Lyngby Torv 17
2800
Lyngby
Danmark
Praktisk information
Oprettet
11-10-2018
Udløber
25-10-2018
Kviknummer
LJA-66517735
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Økonomi og regnskab
Beliggenhed