Gem annonce

Økonomi- og regnskabsmedarbejder med sans for tal og systemer

Søfartsstyrelsen

Storkøbenhavn

Indrykket
11-01-2018
Søfartsstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 31
2500
Valby
Danmark
Praktisk information
Oprettet
11-01-2018
Udløber
23-01-2018
Kviknummer
LJA-54473552
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Økonomi og regnskab

Søfartsstyrelsen søger en udadvendt, engageret og driftssikker medarbejder til styrelsens administrationssekretariat i økonomisektionen.  

 

Om jobbet 

Styrelsen mangler en kreditorbogholder, der kan udføre daglige opgaver inden for bogholderi og regnskab, herunder systemadministration af RejsUd og IndFak2.

        

Administrationssekretariatet varetager opgaver lige fra arbejdet med regnskab, herunder kreditor- og debitoradministration, økonomistyring, finansloven, resultatkontrakter, indkøb og udbud til intern service samt varetager styrelsens it-drift. 

 

Der er tale om en driftsorienteret stilling med mulighed for indflydelse på arbejdets indhold og udførelse. 

 

Et udpluk af arbejdsopgaverne vil være

 

  • rejseadministration, herunder rejserevision og systemansvar

  • løbende afstemninger og omposteringer af styrelsens regnskabskonti

  • kreditoradministration, herunder løbende afstemning af kreditorkort og kontakt til leverandører og systemansvar  

  • bidrage til løsning af sekretariatets daglige sager, herunder løsning af opgaver for resten af huset 

 

 

Om dig

Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund, er grundig og har gå-på-mod. Som person arbejder du systematisk, er serviceorienteret og har en imødekommende tilgang til dine omgivelser. Du vil skulle servicere styrelsens medarbejdere, brugere og øvrige interessenter.  

 

Ydermere lægger vi vægt på, at du

 

  • har kendskab til de systemer, der anvendes i staten, herunder Navision Stat, IndFak2 og RejsUd   

  • kendskab til reglerne for det statslige regnskabsvæsen, herunder statens rejseregler 

  • arbejder selvstændigt, er løsningsorienteret og vedholdende

  • trives med en uformel omgangstone

 

 

Om os

Søfartsstyrelsen arbejder for vækst i de maritime erhverv og sikkerheden til søs. Det gør vi i et tæt samarbejde med erhvervet med en fælles ambition om at gøre Danmark til Europas maritime centrum. Samtidig deltager vi aktivt i både europæisk og internationalt samarbejde, fordi søfarten er et internationalt erhverv. Du bliver en del af en arbejdsplads, hvor vi har en travl hverdag med fleksibel arbejdstilrettelæggelse, så jobbet kan kombineres med et aktivt familie- og fritidsliv. Du vil få gode kollegaer i et engageret arbejdsmiljø, som både fagligt og socialt vil bidrage til, at du får det bedste fundament for at løse dine opgaver. Læs mere om kontoret og om Søfartsstyrelsen her.

 

Om ansættelsen

Stillingen er en fast fuldtidsstilling. Du ansættes efter overenskomst mellem Finansministeriet og den relevante faglige organisation. Stillingen er i styrelsens nye hovedkontor, som er beliggende i Korsør. 

 

 Du kan få flere informationer om stillingen ved at kontakte Økonomi- og administrationschef Lasse Brodt Hansen tlf.: +45 72 19 63 17. For yderligere oplysninger om personaleforhold kan du kontakte HR-rekrutteringspartner Christina Skaaning på tlf.: +45 91 33 70 34.

 

Har du lyst til at søge?

Så klik på Søg stilling knappen nederst i annoncen eller søg via vores hjemmeside: http://jobisoefartsstyrelsen.dk/#job

 

Din ansøgning med CV og eksamenspapirer skal være modtaget senest den 23. januar 2018 klokken 12.00. Vi forventer at afholde samtaler i uge 4.

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Søfartsstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 31
2500
Valby
Danmark
Praktisk information
Oprettet
11-01-2018
Udløber
23-01-2018
Kviknummer
LJA-54473552
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Økonomi og regnskab
Beliggenhed
Beregn rute-/rejseplan
Gem annonce