Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Pensionsmedarbejder til Merkur Aalborg

Merkur Andelskasse - Aalborg

Aalborg, Nordjylland

Indrykket
05-11-2019
Kontakt
Merkur Andelskasse - Aalborg
Bispensgade 16, 1
9000
Aalborg
Praktisk information
Oprettet
05-11-2019
Udløber
08-12-2019
Kviknummer
LJA-77145194
Jobtype
Fuldtid
Vikar/barsel
Arbejdsområde
Finans, forsikring og bank

Har du erfaring med pensionsadministration, med alt hvad det indebærer, så har vi jobbet til dig! (Barselsvikariat)

 

Vores dygtige administrationsmedarbejder på pensionsområdet venter barn. Derfor søger vi en barselsvikar til et 12 måneders vikariat.

 

Merkur er en inspirerende arbejdsplads med idealer og ambitioner både for os selv og for samfundet. Vi er Danmarks førende værdibaserede pengeinstitut, der via formidling af finansielle produkter og ydelser arbejder for en bæredygtig samfundsudvikling. Det betyder, at omtanke for mennesker og natur indgår i vores produkter og i den måde, vi driver forretning. Vores kunder synes om vores unikke forretningsmodel, så vi oplever stor kundesøgning og positivt engagement fra nye og eksisterende kunder.

 

Det kan vi tilbyde

 

Merkurs administrationsafdeling er en stabsfunktion, der servicerer alle andelskassens afdelinger og dermed kunder fra hele landet. Vores kontor ligger centralt i Aalborg og huser godt 35 medarbejdere. Der er højt til loftet, og omgangstonen er uformel men empatisk.

 

I administrationsafdelingen kommer du til at arbejde sammen med 8 dygtige kollegaer med en bred og alsidig erfaring. Vi tager fælles ansvar for afdelingens opgaver, men tilrettelægger arbejdet, så den enkelte kan udnytte og udvikle viden om særlige fagfelter. Vi lægger vægt på sparring i hverdagen, hvor alle har mulighed for at lære og lære fra sig. Vores mål er kompetent og effektiv opgaveløsning, så vores kunder og kollegaer oplever høj kvalitet i det, vi leverer, og vi selv oplever faglig stolthed.

 

Merkur er drevet af engagement og stærkt fællesskab. Vores organisation er lille, og der er god mulighed for indflydelse i forhold til den daglige opgaveløsning. Vi prioriterer medarbejdertrivsel, fordi vi tror på, at glade medarbejdere er vejen til de bedste kundeoplevelser. Vi tilbyder fleksibilitet i hverdagen og er åbne overfor at tilrettelægge arbejdet, så individuelle behov tilgodeses.

 

Din profil

  • Du har erfaring fra den finansielle sektor med back office opgaver inden for pensionsadministration

  • Du arbejder selvstændigt og med høj kvalitet på dine ansvarsområder. Samtidig er du en holdspiller, der værdsætter faglig sparring

  • Du evner at tilegne dig ny viden og er fagligt nysgerrig

  • Der er ikke to dage, der ligner hinanden i en lille organisation, så du skal trives med forandringer og med en hverdag, der ikke altid kan planlægges

 

Søg stillingen

 

Hvis du kan se dig selv som administrationsmedarbejder i Merkur, så send en ansøgning til ansogning@merkur.dk, Send din ansøgning snarest muligt, da vi holder samtaler løbende. Ansøgningsfristen er 8. december 2019.

 

Tiltrædelse: 1. januar 2020 eller snarest muligt.

 

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte administrationschef Karsten Korreborg på telefon 62 65 67 90 eller 30 95 61 95.

 

Vi ser frem til at høre fra dig.

 

Læs mere om Merkur på www.merkur.dk eller på vores Facebookside.

Ansøg nu
Lignende job

Arbejdernes Landsbank

Arbejdernes Landsbank
Kontakt
Merkur Andelskasse - Aalborg
Bispensgade 16, 1
9000
Aalborg
Praktisk information
Oprettet
05-11-2019
Udløber
08-12-2019
Kviknummer
LJA-77145194
Jobtype
Fuldtid
Vikar/barsel
Arbejdsområde
Finans, forsikring og bank
Beliggenhed