Gem annonce

Projektassistent

Banedanmark

Fredericia, Syd- og Sønderjylland

Indrykket
16-07-2020
Kontakt
Banedanmark
Lumbyesvej 34
7000
Fredericia
Danmark
Praktisk information
Oprettet
16-07-2020
Udløber
12-08-2020
Kviknummer
LJA-80674171
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration

Vil du være med til at supportere valideringsenheden i Banedanmark?

 

Banedanmark har mange bolde i luften. Vi bygger og fornyer i disse år den danske jernbane i en række megaprojekter, hvor validering indgår som en lille, men meget vigtig opgave.

 

Vi, i valideringsenheden, varetager den systematisk jernbanesikkerhedsmæssigt kontrol af sikringstekniske ændringer i infrastrukturen, og vi søger nu en projektassistent, som kan hjælpe os med det indledende arbejde, der er i forbindelse med vores valideringsopgaver.

 

Kunsten for vores team er nemlig at sikre, at der leveres den rette sikringstekniske validering til alle projekter store som små.

 

Som vores projektassistent vil du være med til at sikre, at både store og små projekter på jernbanen bliver klargjort til validering, inden de bedste tekniske specialister (validatorer) tager over.

 

Du vil derfor spille en, for teamet, vigtig rolle, hvor du bidrager med din grundighed og omhyggelighed, når der bl.a. skal forberedes valideringsrapporter.

 

En hverdag præget af fokus og omhyggelighed

Du kommer til at arbejde tæt sammen med teamets projektledere og validatorer i et miljø, hvor vi hjælper hinanden med at komme i mål og med en hverdag præget af fokus, dynamik og gensidig respekt.

 

Valideringsteamet, består af otte medarbejdere og en teamleder. Vi holder til i Aarhus, Fredericia og København. Du får arbejdssted i Fredericia, hvor du primært har din daglige gang, dog må du i gennemsnit påregne 1- 4 arbejdsdage om måneden i Aarhus. Af samme grund skal du trives med, at kommunikationen med dine kollegaer ofte foregår via telefon.

 

Stillingen er umiddelbart på fuldtid, men såfremt du foretrækker færre timer, er vi åbne for en dialog omkring dette. Du må derfor gerne tilkendegive i din ansøgning hvor mange timer, du foretrækker at arbejde pr. uge.

 

Du supporterer, strukturerer og servicerer

Din primære opgave er at modtage og kontrollere tekniske tegninger samt registrere og forberede valideringsrapporter, og du hjælper endvidere med koordinering i samarbejde med en af teamets projektledere. Herudover vil du i nogen grad skulle printe tegninger, arkivere dokumenter i MS SharePoint samt varetage mindre ad hoc opgaver af administrativ karakter.

 

Afhængig af kompetenceniveau vil det med tiden være muligt, at du inddrages i de ikke jernbanesikkerhedsmæssige valideringsaktiviteter samt opdateringer af vores valideringsmasterplan (MS Project).

 

Teknisk forståelse og lyst til at yde god service

Du har en administrativ baggrund. Det er vigtigt, at du har flair for it, herunder især MS Office-pakken, og at du generelt er omhyggelig med dit arbejde. Det er en fordel, hvis du har teknisk flair og/eller kendskab til MS SharePoint samt MS Project ellers vil vi naturligvis lære dig det.

 

Som person er du god til at danne nye relationer og trives godt i samarbejdet med forskellige personligheder. Du er god til at holde overblik, har sans for detaljen, er omhyggeligt og god til at prioritere dine opgaver også når tingene går stærkt. Din selvstændighed, omhyggelighed og servicemindede tilgang, gør dig til en stærk kandidat til stillingen.

 

Løn 

Ansættelsen er omfattet af Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer Det statslige område og Organisationsaftalen mellem Finansministeriet og HK/STAT, Danmark samt protokollat for kontorfunktionærer ansat ved Banedanmark. Stillingen er placeret mellem løngruppe 2, sats 2, Provins, hvor basislønnen pt. udgør 25.276,08 kr. månedligt og løngruppe 3, sats 1, Provins, hvor basislønnen pt. udgør 26.678,08 kr. månedligt. Hertil kommer pension. Der er evt. mulighed for at forhandle tillæg.

 

Ansøgning og kontakt 

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til i uge 30 og 31 at kontakte projektleder Anette Dam Larsen på telefon 26182518 og i uge 32 kan teamleder Peter Albæk Fanth kontaktes via SMS på 60596974 (grundet ferie kan der gå et par dage, inden du bliver ringet op). 1. samtaler forventes afholdt mandag den 17. august.

 

For at søge stillingen klikker du på linket Søg stillingen og følger instruktionerne.

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Kontakt
Banedanmark
Lumbyesvej 34
7000
Fredericia
Danmark
Praktisk information
Oprettet
16-07-2020
Udløber
12-08-2020
Kviknummer
LJA-80674171
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration
Beliggenhed
Gem annonce