Gem annonce

Sagsbehandlere med stærke kompetencer søges til Vurderingsstyrelsen Haderslev

Vurderingsstyrelsen

Haderslev, Syd- og Sønderjylland

Indrykket
14-03-2019
Vurderingsstyrelsen
Christian X's Vej 22, 6100
6100
Haderslev
Danmark
Praktisk information
Oprettet
14-03-2019
Udløber
31-03-2019
Kviknummer
LJA-71565727
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskab

Har du lyst til at arbejde med værdiansættelse af grunde og bygninger og trives du med spændende og udfordrende sagsbehandling? Vil du gerne være med til at gøre en forskel og bidrage til udviklingen af Vurderingsstyrelsen, og trives du med et arbejdsliv i bevægelse? Så er det netop dig, vi søger til det fortsatte arbejde med ejendomsvurdering.   

Vi har brug for medarbejdere, som selvstændigt og med en god kvalitet og med et godt flow i afviklingen af sager kan arbejde med konkret sagsbehandling indenfor bl.a. vurderinger, genoptagelsessager og klagesager.    

Lovlige, forståelige og ensartede ejendomsvurderinger  

Vurderingsstyrelsen har ansvaret for at vurdere alle landets ejendomme og dermed et bredt spænd af opgaver i forbindelse med vurderingen, som indebærer lovfortolkning, skøn, talforståelse, formidling og ikke mindst godt samarbejde.   

Vores ambition om altid at lave korrekte ejendomsvurderinger står på tre ben de skal være lovlige, forståelige og ensartede. Derudover lægger vi stor vægt på, at vores sagsbehandling er gennemskuelig for borgere og virksomheder. Sammen med eksisterende og nye kolleger er du med til at sætte en høj standard som faktisk har stor samfundsmæssig betydning.   

Din profil   

Vi har brug for nye dygtige medarbejdere med solid erhvervserfaring indenfor eksempelvis den finansielle sektor, revision eller lignende job. Du har i dit hidtidige job oparbejdet kompetencer, som du kan anvende i dit fremtidige job med fastsættelsen af ejendomsvurderinger. Derudover skal du dedikeret kunne arbejde med at sikre et højt niveau i Vurderingsstyrelsens opgaver.  

Du har en høj faglighed, er detaljeorienteret og kvalitetsbevidst i din opgaveløsning. 

Du kommunikerer ubesværet og præcist både skriftligt og mundtligt med såvel medborgere og virksomheder, som internt i organisationen. Og så har du den nødvendige strukturerede tilgang til opgaver, er god til at planlægge og arbejder grundigt og fokuseret. Vi arbejder i enheder med 20-25 sagsbehandlere i hver og med forskellig faglig baggrund.  

Vi har et travlt år foran os, hvor vi samtidig skal sikre en stabil drift, det er derfor også vigtigt, at du kan holde kursen i de mange forandringer. Det bliver udfordrende, og du bliver en væsentlig del af en stor og spændende udvikling.  

Hvem er vi?   

Du bliver en del af Vurderingsstyrelsen, som blev etableret som en selvstændig styrelse den 1. juli 2018. Det er en del af Vurderingsstyrelsens strategiske indsats for at forbedre og forny de offentlige ejendomsvurderinger. De kommende år bliver stærkt præget af den omstilling, der er forbundet med overgangen til det nye ejendomsvurderingssystem, som vi tager i drift i 2019. Og vores vision er ambitionerne om korrekte ejendomsvurderinger, klar kommunikation og effektiv sagsbehandling, så boligejerne modtager en ensartet og forståelig ejendomsvurdering. Derudover prioriterer vi gennemskuelig sagsbehandling for borgere og virksomheder. 

Du vil modtage en solid introduktion til området, så du bliver i stand til at varetage dine opgaver med stor kvalitet og grundighed. Du får spændende arbejdsopgaver i et fagligt interessant og udviklende miljø med gode kollegaer, og gode muligheder for fleksibel tilrettelæggelse af opgaverne i dialog med din leder.   

Ansøgning og kontakt    

Send din ansøgning og dit CV via linket Søg stillingen senest den 31. marts 2019 og gerne før, da vi indkalder til samtaler løbende.  

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Lone Byg på tlf. 7237 1772 eller funktionsleder Tim Hauge på tlf. 7237 3044  

Vi forventer at holde samtaler fra uge 13 og det er planen at vores nye kolleger starter snarest muligt. Der kan indgå test som et led i ansættelsessamtalen. Forud for ansættelsen indhenter vi straffeattest.  

Arbejdsstedet er indtil videre Christian X's Vej 22, 6100 Haderslev  

Om Vurderingsstyrelsen

Vi sikrer, at boligejerne får en mere retvisende og gennemskuelig ejendomsvurdering

Vurderingsstyrelsen har til opgave at udarbejde mere retvisende og gennemskuelige offentlige vurderinger af grunde og ejendomme. Fremtidens vurderinger bliver baseret på nye og detaljerede data. Det skal sikre, at borgere og virksomheder kan have tillid til, at de bliver beskattet på et korrekt grundlag. 

Vi er en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder. De er alle i spil i dagligdagen, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og en stærk samarbejdskultur, hvor alle trives, tager ansvar og bidrager til den fælles opgave. Vores værdier er ansvar, udsyn, faglighed og samarbejde.  

Vurderingsstyrelsen er en arbejdsplads i vækst, og vi har derfor løbende brug for nye engagerede kolleger.

Læs mere om Vurderingsstyrelsen på www.vurdst.dk  

Vi sikrer fundamentet for finansiering af den offentlige sektor

Skatteforvaltningen varetager en vigtig samfundsopgave. Vi opkræver hvert år de ca. 950 mia. kr. i skatter og afgifter, som er fundamentet for finansieringen af det danske samfund. Vi har fokus på at løse vores opgave sikkert og effektivt, og på at alle betaler det, de skal - hverken mere eller mindre. Samtidig skal vi gøre det nemt og trygt for borgere og virksomheder at være i kontakt med os.

Du får derfor mulighed for at tage ansvar for en vigtig opgave og gøre en forskel.

Vi har brug for ansatte med mange forskellige faglige kompetencer, og bredden i opgaverne giver også den enkelte mulighed for at få faglige udfordringer og udvikle sig. Vi har et stærkt fokus på god ledelse på alle niveauer, bl.a. for at sikre, at der er balance mellem arbejdsliv og fritid og respekt for det hele menneske.

Fra d. 1. juli 2018 består skatteforvaltningen af syv nye styrelser med ansvaret for hver sin kerneopgave inden for én juridisk myndighed under Skatteministeriet. Samlet har skatteforvaltningen ca. 7.000 ansatte i hele Danmark. På hjemmesiden www.fra1til7.dk kan du læse mere om planerne for den nye organisering af skatteforvaltningen og om de enkelte styrelsers kerneopgaver og geografiske placering i landet.

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Vurderingsstyrelsen
Christian X's Vej 22, 6100
6100
Haderslev
Danmark
Praktisk information
Oprettet
14-03-2019
Udløber
31-03-2019
Kviknummer
LJA-71565727
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Konsulent og rådgivning, Økonomi og regnskab
Beliggenhed
Gem annonce