Gem annonce

Sektionssekretær til Institut for Plante-og Miljøvidenskab

Københavns Universitet, Science

Frederiksberg, Storkøbenhavn

Indrykket
06-12-2018
Kontakt
Københavns Universitet, Science
Frb. Campus område 2,
1871
Frederiksberg C
Danmark
Praktisk information
Oprettet
06-12-2018
Udløber
04-01-2019
Kviknummer
LJA-68625285
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Jura, Økonomi og regnskab

Har du lyst til at yde en effektiv og god service til en masse travle forskere, så er her stillingen for dig. Institut for Plante- og Miljøvidenskab, Det Natur-og Biovidenskabelige Fakultet på Københavns Universitet søger en sektionssekretær med tiltrædelse 1. februar 2019 eller snarest derefter.

 

Om os 

Institut for Plante- og Miljøvidenskab er et institut med ca. 550 medarbejdere, der forsker, underviser og formidler med fokus på planter, mikroorganismer, dyr og miljø som grundlag for en bæredygtig produktion af fødevarer og andre biologiske produkter.

 

Stillingen bliver organisatorisk placeret i instituttets sekretariat. Instituttets sekretariat har ca. 35 medarbejdere fordelt på 7 teams: Økonomi, PhD, Uddannelse, Service, Strategi & Kommunikation, Sektionssekretærer samt Funding, Innovation & Support. Denne stilling befinder sig i Sektionssekretær-teamet. Se mere på vores hjemmeside: https://plen.ku.dk/. Der vil desuden være et tæt samarbejde med kollegaer fra de andre teams i Sekretariatet.

 

Arbejdsopgaver

Sektionssekretærteamets hovedopgave er at være det administrative omdrejningspunkt for de forskellige sektioner og sektionsledere. Opgaverne er mange og meget varierende, men de kan sammenfattes under disse hovedpunkter:

 

  • Rejser og ophold (bestilling af flybilletter, hoteller etc.)

  • HR (registrering af ferie og sygefravær samt sikre, at regler bliver overholdt. Arbejds- og opholdstilladelser for udenlandske gæster)

  • Modtagelse af nye medarbejdere, gæsteforskere og studerende (nøgler, adgangskort, fototavler, dørskilte, kontorplads, IT udstyr)

  • Regnskab, indkøb og afregning (kontering i IndFak, afregninger i RejsUd)

  • Møder (lokaler, forplejning, mødereferat)

  • Praktisk organisering af konferencer og workshops

  • Support til sektionsledere (regelmæssige statusmøder, planlægning af MUS og GRUS, udarbejdelse af slides og referater i forbindelse med diverse møder)

  • Kurerpost

  • Hjælpe vores udenlandske medarbejdere med at navigere i det danske system

  • Holde sig opdateret på regler og procedurer

  • Og meget andet

 

 

Vi drømmer om at du har følgende kompetencer:

 

  • Er kontoruddannet eller har anden relevant uddannelse

  • Flydende i engelsk skrift og tale, da en stor del af kommunikationen foregår på engelsk, og du er i daglig kontakt med vores mange udenlandske medarbejdere

  • Tager ansvar og følger opgaverne til dørs

  • Er udadvendt, fleksibel og initiativrig med gode samarbejdsevner og gennemslagskraft

  • Har gode sociale kompetencer og erfaring med en stor kontaktflade

  • Er struktureret og systematisk i din arbejdsform

  • God til at navigere i et hektisk og dynamisk miljø

  • Har organisatorisk forståelse og kendskab til universitetsområdet som ansat

  • Er en teamplayer der er indstillet på, at vi hjælper hinanden, når det er nødvendigt

  • En masse godt humør

 

 

Vi tilbyder

 

  • Et spændende, ansvarsfuldt og udfordrende job

  • Fantastiske kollegaer

  • Et udviklingsorienteret og godt socialt miljø med en uhøjtidelig omgangstone

  • En fleksibel arbejdsplads

 

 

Ansættelsesforhold

Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer samt organisationsaftalen for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere (HK Stat), hvor indplaceringen vil være i løngruppe 3, 2. Der vil være mulighed for forhandling af yderligere tillæg efter kvalifikationer. Stillingen er tidsubegrænset. Den gennemsnitlige ugentlige arbejdstid er 37 timer. Vi har flekstid og betalt frokostpause.

Spørgsmål til stillingen kan rettes til Teamleder Jette Højgaard på tlf. 35333353 eller mail jehoe@plen.ku.dk.  

 

Ansøgning

Ansøgning med dokumentation på endt uddannelse og yderligere relevante bilag bedes sendt via Jobportalen (klik på linket SØG STILLINGEN nederst i opslaget), senest den 4. januar 2019.

 

Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund, til at søge stillingen.

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Kontakt
Københavns Universitet, Science
Frb. Campus område 2,
1871
Frederiksberg C
Danmark
Praktisk information
Oprettet
06-12-2018
Udløber
04-01-2019
Kviknummer
LJA-68625285
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Jura, Økonomi og regnskab
Beliggenhed
Gem annonce