Gem annonce

Struktureret og proaktiv sekretær søges til Hjælpemidler & Visitation

Ballerup Kommune

Ballerup, Storkøbenhavn

Indrykket
14-03-2019
Kontakt
Ballerup Kommune
Hjælpemidler & Visitation
2750
Ballerup
Praktisk information
Oprettet
14-03-2019
Udløber
05-04-2019
Kviknummer
LJA-71564533
Jobtype
Fuldtid
Deltid
Arbejdsområde
Administration, Behandling og sundhed

Da en af vores dygtige kollegaer i det sagsbehandlende administrations team, har fået nyt arbejde tættere på sin bopæl, søger vi en ny sagsbehandlende sekretær 32 timer om ugen med ansættelse hurtigst muligt.

 

Trives du med en travl arbejdsdag, og er du vant til at håndtere mange alsidige opgaver, hyppige deadlines og afbrydelser, og er du stærk i skriftlig formidling til alle niveauer? Så er du måske vores nye kollega. Vi søger en erfaren sagsbehandlende sekretær med et godt overblik, som er god til at koordinere og prioritere sine opgaver, og som sætter pris på alsidige opgaver, hvor den rette løsning ikke altid er lige for. Det er afgørende, at du har gode kommunikative kompetencer ikke mindst skriftligt, gerne med erfaring fra sagsbehandling.

 

Vi lægger vægt på, at du er god til at tilegne dig ny viden, og at du er nysgerrig og proaktiv i din tilgang til hverdagens opgaver. Vi forventer, du er udadvendt og serviceminded og at du er en ansvarlig kollega, som kan være med til at styrke vores samspil og teamarbejde på tværs af afdelinger og faggrupper. Det er også vigtigt for os, at du er struktureret og forstår helhedsorienteret opgaveløsning, og at du er motiveret for at sætte dig ind i relevante lovområder.

 

ARBEJDSOPGAVER

  • Sekretær opgaver, hvor du understøtter ledelsen i dagsordenspunkter til politiske udvalg og nævn, kalenderstyring, mødebooking mm.

  • Sekretær for Bilstøttenævnet, herunder dagsorden, referat og udfærdigelse af omfattende myndighedsafgørelser til borgerne, samt administrativ efterhandling

  • Klagesagsbehandling af afdelingens klagesager til Ankestyrelsen, samt andre klager til afdeling og/eller politisk niveau, herunder opsamling på sagsforløb, koordinering samt formulering af personlige og anerkendende klagesvar til borgerne

  • Sekretær for afdelingens MED-udvalg; dagsorden, referat, koordinering og planlægning, interne politikker og retningslinjer, høringssvar mm.

  • Sekretær for den tværkommunale styregruppe for SHS Akutteam og teamets MED-udvalg herunder dagsorden, referat, mødeplanlægning og tovholder på en række administrative opgaver og projekter

  • Sprogambassadør og tekstforfatter; ansvarlig for standardbreve og tekstindhold generelt, personlige brevsvar fra ledelsen, kvalitetsstandarder og øvrigt skriftligt materiale til borgere, politisk niveau mm.

  • Ad hoc sekretæropgaver.

 

VI FORESTILLER OS, AT DU

  • Har relevant uddannelsesmæssig baggrund måske har du taget en kommunomuddannelse eller en diplomuddannelse i offentlig forvaltning og administration

  • Har erfaring med afgørelser

  • Har kendskab til lovgivningen og afgrænsende områder

  • Har lyst og mod på myndighedsopgaven

  • Kan arbejde struktureret med mange bolde i luften samtidig

  • Tager medansvar for det faglige og udviklende teamarbejde

  • Er en holdspiller med gode samarbejdsevner og ikke er bange for at byde ind på fælles opgaveløsning

  • Har let til smil, også når hverdagen er travl.

 

OM OS

Hjælpemidler og Visitation består af et visitationsteam, et hjælpemiddelteam, et hjælpemiddeldepot og en sagsbehandlende administration. Vi er 40 engagerede kollegaer, der venter på dig, som ny kollega. Vi sidder team opdelt i storrumskontor på rådhuset, og vi har et godt samspil i hverdagen, både socialt og fagligt. Vi arbejder i det daglige med social kapital og en anerkendende tilgang til hinanden i en struktureret forbedringskultur. Vi har løbende faglig udvikling/sparring, og fokus på vores arbejdsgange. På den måde understøtter vi vores kerneopgave og har borgeren i centrum for vores kerneydelse.

 

VI TILBYDER DIG

  • En velfungerende og harmonisk arbejdsplads med erfarne, fagligt dygtige og hjælpsomme kollegaer

  • En arbejdsplads med meget lavt sygefravær

  • Udfordrende og udviklende arbejdsopgaver inden for afdelingens kerneopgave

  • Egen indflydelse på tilrettelæggelse af dit daglige arbejde.

  • En afdeling med en høj social kapital, der arbejder med forbedringskultur, og som har en anerkendende tilgang til hinanden

  • Det gode arbejdsmiljø vi arbejder aktivt og målrettet med at vedligeholde vores høje sociale kapital

  • Et imødekommende ledelsesteam, der arbejder ud fra værdibaseret ledelse.

 

LØN- OG ANSÆTTELSESVILKÅR

Løn og ansættelse ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

 

YDERLIGERE INFORMATION

Er du interesseret i stillingen, og har supplerende spørgsmål, kan du ringe til afsnitsleder Dora Fog på telefon 7230 9550.

 

ANSØGNINGSFRIST: 5. APRIL 2019 - KL. 12.00

Vi forventer at holde første samtalerunde i uge 13 og anden samtalerunde i uge 14.

 

Vi foretrækker, at du sender din ansøgning online. Klik på Ansøg via link og vedhæft din ansøgning, dit CV og dit uddannelsesbevis.


Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Kontakt
Ballerup Kommune
Hjælpemidler & Visitation
2750
Ballerup
Praktisk information
Oprettet
14-03-2019
Udløber
05-04-2019
Kviknummer
LJA-71564533
Jobtype
Fuldtid
Deltid
Arbejdsområde
Administration, Behandling og sundhed
Beliggenhed
Gem annonce