Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælp til analyser på indkøbsområdet

Stab for Økonomi og Indkøb

Greve, Storkøbenhavn

Indrykket
14-02-2020
Kontakt
Stab for Økonomi og Indkøb
Rådhusholmen 10, 5
2670
Greve
Tlf
22205986
Praktisk information
Oprettet
14-02-2020
Udløber
25-02-2020
Kviknummer
LJA-79348176
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Administration

Indkøb og Udbud i Greve Kommune søger en studentermedhjælp med stærke excel-kompetencer til analyser af forbrug og fakturering.

Team Indkøb og Udbud består af fire medarbejdere og er organisatorisk placeret i Center for Økonomi og HR. Vi arbejder med udbud, implementering og drift af indkøbsaftaler på tværs af hele organisationen. Vi har brug for en kollega, som kan styrke vores databaserede tilgang til optimering af indkøbsområdet.

Stillingens indhold:
Dine primære arbejdsopgaver vil være:

  • Dataudtræk og datapræsentation, som er grundlaget for beslutninger omkring tilbudsindhentninger og udbud
  • Analyser af forbrug på forskellige indkøbskategorier på tværs af organisationen
  • Analyser af aftaleloyalitet (compliance) og e-handel til brug for ledelsesinformation
  • Beregning af potentialer og gevinstrealiseringer ved udbud
  • Kontrol af fakturering i forhold til aftalegrundlag
Vi forventer, at du:

  • Er i gang med en økonomisk uddannelse med fokus på analyse og har min. to år tilbage af studiet
  • Er god til it og har let ved at tilegne dig forståelse for systemer.
  • Er særdeles god til Excel og håndtering af store mængder data.
  • Er god til at formidle data og resultater af analyser til ikke-økonomer på en let tilgængelig måde.
  • Arbejder selvstændigt og struktureret
Vi tilbyder et varieret, spændende og fleksibelt studenterjob indenfor et fagområde med gode beskæftigelsesmuligheder. Du vil få ansvar for en række selvstændige analyseopgaver samt opnå kendskab til offentlig indkøb og udbudsprocesser.

Løn- og ansættelsesvilkår:
Den ugentlige arbejdstid er ca. 15 timer om ugen, som kan lægges fleksibelt.

Løn efter overenskomst.

Start: Hurtigst muligt.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til indkøbscontroller Caroline Buch Sillehoved på tlf.: 43 97 95 23 eller acs@greve.dk

Samtaler vil finde sted i uge 10.


Ansøg nu
Lignende job
Kontakt
Stab for Økonomi og Indkøb
Rådhusholmen 10, 5
2670
Greve
Tlf
22205986
Praktisk information
Oprettet
14-02-2020
Udløber
25-02-2020
Kviknummer
LJA-79348176
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Administration
Beliggenhed