Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til implementering af tværgående It-projekt

Center for Byråd og Borgerservice

Greve, Storkøbenhavn

Indrykket
23-03-2020
Kontakt
Center for Byråd og Borgerservice
Rådhusholmen 10, st
2670
Greve
Tlf
43979113
Praktisk information
Oprettet
23-03-2020
Udløber
03-04-2020
Kviknummer
LJA-79921910
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Administration

Stillingen er placeret i vores It og Digitaliseringsafdeling i Center for Politik, Organisation & Borgerbetjening. Centret løser en bred palette af opgaver fra borgerrettede ydelser i Borgerservice og på kultur- og fritidsområdet til mere driftsunderstøttende opgaver med fx it, digitalisering, organisationsudvikling og sekretariatsbetjening af byråd og direktion.

Du får 14 kolleger i It og Digitalisering, og i projektet er en projektgruppe bestående af 5 medlemmer og 1 projektleder. Du vil referere til Chef for It og Digitalisering, men vil i det daglige være tilknyttet projektlederen for projektet. Implementeringen af ESDH-systemet foregår på tværs af hele organisationen, og du skal derfor kunne arbejde med mange forskellige faggrupper på alle niveauer.

Opgaver

Foruden opgaver på uddannelsessporet vil du skulle deltage i andre opgaver omkring implementering og samarbejde med de øvrige fagcentre på rådhuset. Der kan fx blive opgaver forbundet med udarbejdelse af kommunikationsprodukter, som skal understøtte implementeringen, og oprydning i de eksisterende sager.

  • Vi forestiller os, at du skal løse følgende opgaver:
  • Undervisningsplanlægning
  • Etablering af og opfølgning på deltagerlister
  • Booking af lokaler og forplejning, materialer, herunder computere mv.
  • Booking af undervisere og deltagere
  • Klargøring af kursusmateriale
  • Information til deltagere, ledere, undervisere
  • Tilrettelæggelse af opfølgningskurser
  • Kursusevaluering
  • Udarbejdelse af implementerings- og kommunikationsprodukter
  • Bistand i overgangen til ny ESDH-drift i februar 2021
  • Bistand til projektlederen
  • Forefaldende opgaver i Journaliseringsprojektet
Profil

Du er studerende på en videregående samfundsfaglig uddannelse eller lignende, og du har været i gang med dit studie i mindst et par år. Det vil sige du befinder dig sidst på bacheloruddannelsen eller først på kandidatuddannelsen.

Du skal kunne arbejde selvstændigt og være opsøgende, hvis du mangler opgaver eller har brug for hjælp til at komme videre i en opgaveløsning.

Det er en fordel hvis du har viden om eller erfaring med at arbejde i en politisk styret organisation samt og offentlig digitalisering, men det er ikke et krav.

Vi tilbyder

  • En arbejdsplads med højt til loftet og høj faglighed
  • Et godt samarbejdsklima i It og Digitalisering
  • Engagerede og dygtige kolleger
  • Varierede opgaver
Ansøgning

Stillingen er på 15-18 timer om ugen. Stillingen tidsbegrænset for perioden 1. juni 2020 til 31. marts 2021. Aflønning sker efter gældende overenskomst.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte projektleder Lis Dreier Schäfer på 43973852 eller lds@greve.dk

Ansøg nu
Job i virksomheden

Center for Byråd og Borgerservice
Kontakt
Center for Byråd og Borgerservice
Rådhusholmen 10, st
2670
Greve
Tlf
43979113
Praktisk information
Oprettet
23-03-2020
Udløber
03-04-2020
Kviknummer
LJA-79921910
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Administration
Beliggenhed