Gem annonce

Studentermedhjælper til intern kommunikation i Vurderingsstyrelsen

Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade

Roskilde, Midtsjælland

Indrykket
15-10-2020
Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade
Ny Østergade 7 - 11
4000
Roskilde
Tlf
72370428
Praktisk information
Oprettet
15-10-2020
Udløber
28-10-2020
Kviknummer
LJA-81274450
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Administration

Kan du se dig selv arbejde med intern kommunikation i en politisk styret organisation? Er du hurtig til at lære nye systemer at kende? Vil du udfordres på både din kommunikationsfaglighed og tålmodighed, når detaljer skal på plads og kvalitetssikring skal være i top? Så er du måske vores nye kollega i HR og Implementering.

I HR og Implementering i Vurderingsstyrelsen arbejder vi med en bred vifte af opgaver inden for ledelsesrådgivning, employer branding og onboarding, kompetencestrategi- og udvikling, organisationsudvikling, tværgående koordinering, implementering af projekter i driften og intern kommunikation. Vi søger en kollega, som skal bidrage til en vellykket intern kommunikation, så Vurderingsstyrelsens medarbejdere har adgang til de informationer og værktøjer, de har brug for til deres arbejde.

HR og Implementering er en del af Vurderingsstyrelsens Udvikling og Stab. Vi er i alt ca. 85 ansatte, der understøtter Vurderingsstyrelsens direktion.

Digital kommunikation til styrelsens medarbejdere
I HR og Implementering er vi ca. 12 kolleger. Vi har forskellige fagligheder, men drives alle af at understøtte forretningen med HR-support, der virker i praksis og skaber værdi.

Som studentermedhjælper til intern kommunikation, skal du med dine kompetencer inden for digital kommunikation og CMS, særligt bidrage med:

  • udvikling, opbygning og opdatering af vores intranet (SharePoint online)
  • undervisning og understøttelse af vores lokale nyhedsredaktører og fagredaktører med kommunikation på intranettet
  • sparring til fagfolk, der skal kommunikere bredt
  • skrive korte nyheder om både faglige og sociale emner
  • korrekturlæsning
  • trække statistik for vores websites
  • løse praktiske opgaver i forbindelse med kommunikationsplaner
  • journalisering og andre forefaldende administrative opgaver i kontoret

Din nærmeste samarbejdspartner bliver vores centralredaktør. Derudover kommer du til arbejde tæt sammen med vores faglige redaktører i staben og dine kollegaer i kontoret.

Nysgerrig med et skarpt øje for detaljen
Vi forestiller os, at du er i gang med en bacheloruddannelse indenfor Kommunikation- eller IT og velbevandret i Office 365. Det er en fordel, hvis du allerede har kendskab til SharePoint eller før har arbejdet med CMS-systemer. Det er ligeledes interessant, hvis du har arbejdet med eller interesse for foto, grafik, video og billedbehandling i Photoshop.

Som person skal du være udadvendt, initiativrig og ikke bange for at stille spørgsmål. Du skal trives med at arbejde selvstændigt og samtidig være opsøgende og god til at skabe relationer. Det er væsentligt, at du er en skarp skribent og har øje for detaljen. Sidst skal du være kreativ og nytænkende og byder gerne ind med nye idéer.

Ansøgning og kontakt
Ansøgning med CV og eksamenspapirer bedes sendt via linket søg stillingen senest onsdag den 28. oktober 2020. 1. samtaler afholdes fredag den 6. november 2020. Vi forventer at bruge en mindre person- og færdighedsanalyse i forbindelse med 2. samtalen.

Vil du vide mere om stillingen kan du kontakte centralredaktør Lotte Suwalski på telefon 72 37 03 68.

Arbejdstiden er ca. 15 timer pr. uge med mulighed for fleksibilitet i eksamensperioder. Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) i Skatteministeriet.

Dit arbejdssted er indtil videre Ny Østergade 9, 4000 Roskilde.

Forud for ansættelse indhentes straffeattest.

Tiltrædelse 1. december 2020 eller snarest muligt.

Vurderingsstyrelsen
Vi sikrer, at boligejerne får en mere retvisende og gennemskuelig ejendomsvurdering

Vurderingsstyrelsens opgave er at udarbejde mere retvisende og gennemskuelige offentlige vurderinger af grunde og ejendomme. Fremtidens vurderinger bliver baseret på nye og detaljerede data. Det skal sikre, at borgere og virksomheder kan have tillid til, at de bliver beskattet på et korrekt grundlag. Vores værdier er ansvar, udsyn, faglighed og samarbejde.

Vi er en arbejdsplads med mange forskellige fagligheder. De er alle i spil i dagligdagen, hvor vi lægger vægt på et godt arbejdsmiljø og en stærk samarbejdskultur, hvor alle trives, tager ansvar og bidrager til den fælles opgave. Vi har et godt kollegaskab med en uformel omgangstone og vi tror på, at en fornuftig balance mellem arbejdsliv og privatliv giver motiverede og tilfredse medarbejdere.

Vurderingsstyrelsen er en arbejdsplads i vækst, og vi har derfor løbende brug for nye, engagerede kolleger.

Læs mere om Vurderingsstyrelsen på www.vurdst.dk

Vi opfordrer alle kvalificerede ansøgere uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Lignende job

Det Nationalhistoriske Museum

Kulturministeriet, Departementet
Skatteforvaltningen, Roskilde, Ny Østergade
Ny Østergade 7 - 11
4000
Roskilde
Tlf
72370428
Praktisk information
Oprettet
15-10-2020
Udløber
28-10-2020
Kviknummer
LJA-81274450
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Administration
Beliggenhed
Gem annonce