Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til Kontoret for Selskaber og Rettigheder

Koncernservice og Koncern IT

København, Storkøbenhavn

Indrykket
15-08-2019
Kontakt
Koncernservice og Koncern IT
Borups Allé 177
2400
København NV
Tlf
30530236
Praktisk information
Oprettet
15-08-2019
Udløber
28-08-2019
Kviknummer
LJA-74806370
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Administration

Stud.jur./stud.merc.jur. søges som studentermedhjælper til Kontoret for Selskaber og Rettigheder

Kontoret søger en pligtopfyldende og selvstændig stud.jur./stud.merc.jur. til arbejdet med Københavns Kommunes ejendomsrettigheder.

Vi er et centralt kontor i Økonomiforvaltningen på Københavns Rådhus, som administrerer og håndterer kommunens værdier og rettigheder i forhold til byens borgere og virksomheder. Vi varetager også ejerinteresser i forhold til de selskaber, som Københavns Kommune er medejer af.

Du vil hovedsageligt varetage administrationen af kommunens frikøbsordning. Dit arbejde vil bestå af besvarelse af henvendelser fra borgere, virksomheder og rådgivere vedrørende ejendomsrettigheder, udarbejdelse af tilbud om frikøb eller udskydelse af tilbagekøbsrettigheder. Derudover vil der være mulighed for at blive inddraget i projektarbejde.

For at varetage jobbet, er det nødvendigt, at du har interesse og forståelse for fast ejendom. Du skal desuden være detaljeorienteret, logisk tænkende og have talforståelse. Da du vil have meget kontakt udadtil, er det ligeledes nødvendigt, at du er god til at tale med mange forskellige mennesker.

Vi tilbyder til gengæld gode muligheder for dig og din fremtidige karriere. Vi er et kontor, hvor den daglige omgangstone er uformel, og hvor der er muligheder for faglig sparring med erfarne kolleger.

Ansættelsesvilkår
Arbejdstiden er 15 timer om ugen, der tilrettelægges under hensyntagen til kontorets behov og dit studium.

Tiltrædelse snarest muligt.

Yderligere information
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte vicekontorchef Pia Mørkedal på 2157 1073 eller fuldmægtig Thor Halmind på 2499 6413.

Søg via nedenstående link senest onsdag den 28. august 2019
Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 36.

Om Økonomiforvaltningen
Økonomiforvaltningen er en af Københavns Kommunes syv forvaltninger. Vi arbejder for overborgmesteren, Borgerrepræsentationen og Økonomiudvalget og understøtter derved kommunale beslutningsorganer på højeste niveau. Sideløbende varetager vi de overordnede, koordinerende opgaver vedrørende kommunens økonomi, personale, fysiske planlægning, administration, beredskab, kommunikation og den generelle udvikling af byen. Vores mål er at fastholde og udvikle København som en af verdens bedste byer at bo i og skabe øget vækst gennem viden, innovation og beskæftigelse.



Ansøg nu
Lignende job
Kontakt
Koncernservice og Koncern IT
Borups Allé 177
2400
København NV
Tlf
30530236
Praktisk information
Oprettet
15-08-2019
Udløber
28-08-2019
Kviknummer
LJA-74806370
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Administration
Beliggenhed