Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Studentermedhjælper til Projektøkonomi i Rigspolitiet

RIGSPOLITIET. AFDELING.

København, Storkøbenhavn

Indrykket
12-06-2019
Kontakt
RIGSPOLITIET. AFDELING.
Polititorvet 14
1567
København V
Tlf
45154001
Praktisk information
Oprettet
12-06-2019
Udløber
27-06-2019
Kviknummer
LJA-74048317
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Administration

København, Rigspolitiet, Koncernstyring

Har du lyst til at prøve kræfter med økonomistyring i en af landets mest spændende organisationer med stor offentlig bevågenhed? Projektøkonomi i Rigspolitiet søger en studentermedhjælper, der skal hjælpe os med at holde styr på økonomien i Rigspolitiets projekter.

Om jobbet
For at understøtte politiets arbejde i et stadigt mere komplekst kriminalitetsbillede, har Rigspolitiet en bred portefølje af udviklingsprojekter, der spænder fra store it-projekter til udvikling af efterforskningsværktøjer og apps. Projektøkonomi bidrager sammen med projektledere og styregrupper til at styre økonomien i de ca. 50 projekter.

Vi søger en engageret studerende, som har lyst til at arbejde med opgaver inden for økonomistyring og hjælpe sektionens projektøkonomer med den administrative styring og håndtering af politiets strategiske projektportefølje.

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet bestå i, at:
- Understøtte Projektøkonomis driftsopgaver f.eks. udføre udgiftskontroller på projekter
- Diverse regnskabsopgaver såsom anlægsoprettelser, aktivering af anlæg og omposteringer
- Bidrage til udarbejdelse af rammeblanketter og udmøntning af midler til projekter
- Øvrige forefaldende administrative arbejdsopgaver
- Evt. systemmæssige opgaver

Derfor skal du vælge os
Du bliver en del af sektionen for Projektøkonomi, der består af 6 medarbejdere og en sektionsleder. Vi har en uformel omgangstone, og selvom vi til tider har mange bolde i luften, har vi tid til et godt grin og sætter pris på et godt samarbejde i teamet. Vi lægger vægt på dialog i opgaveudførelsen og sørger for grundig vejledning og faglig sparring, med plads til at du arbejder selvstændigt med dine opgaver.

Du vil få indsigt i arbejdet med økonomiske styring af udviklingsprojekter i en stor offentlig institution og kommer til at spille en rolle bag kulissen på styringen af Rigspolitiet projektportefølje.

Vi forventer, at du er studerende på en relevant videregående uddannelse, og at du som minimum har to år tilbage af dit studie.

Du har et stort engagement og et godt humør. Du er fagligt nysgerrig med en stor trang til at lære og finde løsninger der virker, ligesom du har lyst til at bidrage til det positive arbejdsmiljø.

Du går struktureret til arbejdsopgaverne, og det falder dig naturligt at have stort fokus på detaljer. Du har lyst til at arbejde med økonomi og administrationen heraf.

Du har gode it-kundskaber, især i Microsoft Excel, og har lysten til at lære systemer som Navision Stat og SAS Financial Management at kende.

Ansættelsesforhold

Den ugentlige arbejdstid er ca. 15 timer. Arbejdstiden aftaler vi sammen og vi er naturligvis fleksible, når det gælder f.eks. undervisning og behov for mindre arbejde i forbindelse med eksamensperioder.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S fællesoverenskomst.
Dit arbejdssted bliver Rigspolitiet med adresse på Polititorvet 14, 1780 København V.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Kontakt

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte sektionsleder Trine Stenulm Nielsen på telefon 41 74 74 57. Du kan finde generel information om politiet på www.politi.dk og om politiet som arbejdsplads på www.jobipolitiet.dk.

Når du søger en stilling i politiet opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dokumentation for din uddannelse samt opnåede eksamenskarakter i din ansøgning. Alle dokumenter skal oploades i pdf-format.

Ansøgningen skal være Rigspolitiet i hænde senest 27. juni 2019.
Samtalerne forventes afholdt i første uge i juli 2019.

Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge.

Koncernstyring
Koncernstyrings cirka 300 medarbejdere løser centrale opgaver inden for økonomi, strategi, analyse, service og kommunikation for tilsammen at sikre sammenhængende økonomi- og virksomhedsstyring i hele politiet.
Ledelsesmæssigt har vi fokus på at udvikle alle ansatte, både professionelt og menneskeligt. Vi samarbejder på tværs af organisationen om at løfte kvaliteten og understøtte politiets kerneopgaver. Høje ambitioner og fælles mål om integritet og transparens er kernen i vort arbejde. Vores daglige sparring er en forudsætning for, at vi skaber gode løsninger, der fungerer i dag og er forberedt på i morgen.

Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks 12 politikredse, politiet i Grønland og politiet på Færøerne. Rigspolitiet sætter retningen og udarbejder overordnede strategier for hele politiet i tæt samarbejde med politikredsene.

Sikkerhedsbevidstheden i politiet er høj og ansvaret for politiets informationssikker-hed påhviler alle ansatte i politiet.

Ansøg nu
Kontakt
RIGSPOLITIET. AFDELING.
Polititorvet 14
1567
København V
Tlf
45154001
Praktisk information
Oprettet
12-06-2019
Udløber
27-06-2019
Kviknummer
LJA-74048317
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Administration
Beliggenhed