Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

To medarbejdere til Ydelsescentret

Favrskov Kommune

Favrskov, Østjylland

Indrykket
14-03-2019
Kontakt
Favrskov Kommune
Skovvej 20
8382
Hinnerup
Danmark
Praktisk information
Oprettet
14-03-2019
Udløber
04-04-2019
Kviknummer
LJA-71564534
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Behandling og sundhed

Er du engageret, positiv, og er du nysgerrig på kompleks lovgivning? Kan du skabe gode relationer til borgere og samarbejdspartnere? Så kan vi tilbyde et spændende job i Ydelsescentret i Favrskov, hvor vi søger to nye medarbejdere. 

 

I begge stillinger er der tale om borgerrelaterede myndighedsopgaver, der knytter sig til de ydelser, vi udbetaler:

 

  • sagsbehandling beregning og bevilling af forsørgerydelser i henhold til Lov om Aktiv Socialpolitik

  • personlig og telefonisk betjening og vejledning af borgere

  • administrationssager, advishåndtering og journalisering

  • aktiv deltagelse i udviklings- og samarbejdsprojekter.

 

Der er tale om et selvstændigt arbejde, hvor sparring vægtes højt med henblik på at udvikle vores faglighed, således at vi sikrer korrekt sagsbehandling og god borgerservice.

 

Den ene stilling handler primært om udbetaling af integrationsydelse og enkeltydelser. Da du skal behandle sager vedrørende integrationsborgere, er det vigtigt, at du har forståelse for de særlige sproglige og kulturelle forhold, der kan gøre sig gældende.

 

Den anden stilling handler primært om udbetaling af kontanthjælp, uddannelseshjælp og enkeltydelser samt sikkerhedsstillelse/økonomisk garanti for udenlandsk ægtefælle.

 

Skriv gerne, om du er interesseret i begge stillinger eller kun den ene.

 

Dine kvalifikationer

Vi forventer, at du

 

  • har en relevant uddannelse

  • har erfaring med at arbejde med lovgivning og omsætning til praksis

  • har erfaring med at arbejde i KMD Aktiv

  • har flair for tal

  • er velformuleret på skrift

  • har gode kommunikationsevner med empati i fokus

  • arbejder selvstændigt, struktureret og er ansvarlig i forhold til teamets opgaver

  • er omstillingsparat.

 

Om arbejdspladsen

Vi kan tilbyde

 

  • en travl og spændende arbejdsplads i udvikling

  • fagligt engagement

  • anerkendende samarbejde

  • frihed med tilhørende ansvar i opgaveløsningen

  • dygtige og støttende kollegaer

  • gode muligheder for sparring.

 

Yderligere oplysninger

Der er tale om fuldtidsstillinger med tiltrædelse snarest muligt.

 

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst samt aftale om lokal løndannelse.

 

Vil du høre mere om stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Michelle Louise Bunk på tlf.nr. 24 81 37 43.

 

I forbindelse med ansættelsen indhentes der straffeattest, og det er en forudsætning for ansættelsen, at den person, som vi ønsker at ansætte, ikke er straffet for forhold, som gør vedkommende uegnet til at bestride stillingen.

 

Samtale

Vi afholder samtaler den 9. og 10. april 2019.

 

I samtalen deltager afdelingsleder Michelle Louise Bunk samt medarbejderrepræsentanter.

 

Søg jobbet

Vi beder dig sende din ansøgning til Favrskov Kommune via linket. Du kan se alle ledige stillinger på www.favrskov.dk/job.

 

Ansøgningsfrist:

4. april 2019.


Ansøg nu
Kontakt
Favrskov Kommune
Skovvej 20
8382
Hinnerup
Danmark
Praktisk information
Oprettet
14-03-2019
Udløber
04-04-2019
Kviknummer
LJA-71564534
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration, Behandling og sundhed
Beliggenhed