Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

To studentermedhjælpere til Center for Kundeservice i Københavns Ejendomme og Indkøb

Koncernservice og Koncern IT

København, Storkøbenhavn

Indrykket
23-03-2020
Kontakt
Koncernservice og Koncern IT
Borups Allé 177
2400
København NV
Danmark
Tlf
23113027
Praktisk information
Oprettet
23-03-2020
Udløber
27-03-2020
Kviknummer
LJA-79921922
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Administration

Har du lyst til at prøve kræfter med opgaver inden for databehandling og udviklingsprojekter? Ønsker du at få erfaring med projektarbejde i en politisk styret organisation, og trives du med at strukturere og visualisere data? Så er du måske den nye studentermedhjælper i Center for Kundeservice.

Om stillingen
Du vil blive en del af et strategisk tværfagligt projekt, der omhandler proces- og datastruktur for driftscenteret Kundeservice, som understøtter hele Københavns Ejendomme og Indkøb. På projektet indgår du i samarbejde med en dedikeret projektgruppe, der tæller medarbejdere fra flere forskellige afdelinger i KEID. Vi er på jagt efter en dygtig medarbejder, der har god dataforståelse, er detaljeorienteret og kan bidrage til projektet med dataindsamling og strukturering. Det er derfor vigtigt, at du er tryg ved at arbejde i Excel og kan overskue store mængder af data.

Du vil arbejde tæt sammen med projektets leder og projektgruppen, der vil sikre dig en grundig oplæring. Stillingen er i første omgang tidsbegrænset til seks måneder, men vi håber på et godt match, så samarbejdet kan forlænges.

Som udgangspunkt vil din arbejdstid være 15 timer om ugen. Omfanget af arbejdet vil variere i perioder, og vi vil selvfølgelig tage hensyn til dine eksamener.

Dine kvalifikationer

Vi forventer, at du

  • er vant til at bearbejde data i Excel
  • har en forkærlighed for data og detaljer
  • har gode skriftlige kompetencer og sans for hurtigt at sætte dig ind i opgaver og processer
  • sætter en ære i at overholde dine deadlines
Vi forestiller os, at du

er ihærdig og trives i forandringsprocesser
kan arbejde selvstændigt og se muligheder frem for begrænsninger
kan formidle dit arbejde i klar tale og skrift
er under uddannelse og kan arbejde med statistik og dataanalyse

Vi tilbyder
Vi tilbyder en spændende arbejdsplads med rig mulighed for at tage ansvar og prøve kræfter med opgaver på højt prioriterede projekter i Københavns Kommune. Du får samtidig gode muligheder for at samarbejde med dygtige kolleger på højt fagligt niveau og udvikle dig personligt og fagligt.

Om kontoret
Center for Kundeservice i Københavns Ejendomme og Indkøb består af 40 engagerede og selvstændige medarbejdere, som arbejder med drift og vedligehold af kommunens bygningsmasse. Centeret er ansvarligt for at levere service på tværs af Københavns Ejendomme og Indkøb.

Vi er et center med mange udviklingsprojekter i støbeskeen, så der er rig mulighed for at tage ansvar og prøve kræfter med opgaver i relation til både den daglige drift og udviklingsprojekter.

Løn- og ansættelsesvilkår
Som student i Center for Kundeservice vil du referere til enhedschefen, men du vil koordinere dine daglige opgaver med den relevante projektleder.

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Stillingen er til besættelse snarest muligt.

Arbejdspladsen er på Borups Alle, 2400 København NV.

Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte projektleder Line Villadsen med spørgsmål på 2330 0492.

Søg stillingen via nedenstående link senest fredag den 27. marts 2020
Vi forventer at afholde samtaler i uge 14.

Københavns Ejendomme og Indkøb
Københavns Ejendomme og Indkøb har ansvaret for Københavns Kommunes ejendomsportefølje og for, at vi køber effektivt ind i kommunen. Vores ca. 1.800 medarbejdere arbejder hver dag for en serviceorienteret ejendomsadministration og vedligeholdelse af kommunens mere end 2,6 mio. m2. Ligesom vi understøtter kommunens samlede indkøb på ca. 6,5 mia. kr. årligt. Gennem effektiv ejendomsservice, drift og vedligehold og en professionel indkøbsorganisering frigør vi ressourcer til, at vores 45.000 kolleger i Københavns Kommune kan skabe en bedre hverdag for københavnerne. Du kan læse mere om os på www.kobenhavnsejendomme.kk.dk


Ansøg nu
Kontakt
Koncernservice og Koncern IT
Borups Allé 177
2400
København NV
Danmark
Tlf
23113027
Praktisk information
Oprettet
23-03-2020
Udløber
27-03-2020
Kviknummer
LJA-79921922
Jobtype
Studenterjob
Arbejdsområde
Administration
Beliggenhed