Gem annonce

Vi søger en administrativ medarbejder til Borgerservice

Fredensborg Kommune

Fredensborg, Nordsjælland

Indrykket
11-07-2019
Kontakt
Fredensborg Kommune
Egevangen 3B
2980
Kokkedal
Danmark
Praktisk information
Oprettet
11-07-2019
Udløber
31-08-2019
Kviknummer
LJA-74407849
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration

Brænder du for professionel Borgerservice, hvor du gør borgerne mere selvhjulpne?

 

Kan du svare ja til ovenstående, er du måske lige den vi mangler!

 

Vi søger dig der har erfaring med kontaktcenter, borgerbetjening og administrative opgaver. Det er en absolut fordel, hvis du har erfaring fra en kommunal Borgerservice og et krav at du er kontoruddannet.

 

Hos os bliver du en del af et team som værdsætter høj faglighed på lige fod med højt humør. Det falder os naturligt at hjælpe hinanden, og vi deler gerne af vores viden for at opnå de fælles mål, om at hjælpe borgerne på rette vej.

 

I jobbet vil du blive tilknyttet Kontaktcenteret, men du vil også få vagter i vores frontområde. Når du ikke har vagter, har du en portefølje af baglandsopgaver som du bliver ansvarlig for. Baglandsopgaverne kan spænde fra sagsbehandlingsopgaver til deltagelse i projektarbejde. Fordeling mellem vagter og baglandsopgaver er tænkt ligeligt fordelt.

 

Vi leder efter dig der tager ejerskab over vores opgaver og borgernes behov. Du skal kunne servicere borgerne på både dansk og engelsk, samt have gode skriftlige kompetencer. Da borgerne spiller en stor rolle i arbejdsdagen, er mødestabilitet et must.

 

Noget af det bedste ved at arbejde i kontaktcenteret og fronten er, at ingen dage er ens.

Når man arbejder med mennesker, kan man nemlig aldrig vide sig sikker på hvad dagen kommer til at bringe og det er rigtigt fedt!

Citat kontorelev Josefine Pedersen

 

I kontaktcenteret vil du blandt andet komme til at arbejde med: 

 

  • Straksafklaring af indgående kald vha. Selvbetjening.nu og andre digitale værktøjer.

  • Hjælp til borgerne i telefonsamarbejdet Den Digitale Hotline få gange også uden for normal arbejdstid.

  • Fordeling af al indkommen post - digital som fysisk.

 

 

Frontområdet

Her har vi Obligatorisk tidsbestilling, som betyder at borgerne skal have bestilt tid, inden de kan få personlig betjening. Du vil blandt andet komme til at hjælpe borgerne med

 

  • NemID

  • Hjælp til digital selvbetjening.

 

 

Baglandsopgaverne består blandt andet af:

 

  • Regninger

  • Godkendelser af lejemål

  • Indskudslån

  • Udsættelser og meget andet

 

 

Vi kan tilbyde et professionelt arbejdsmiljø, hvor vi bestræber os på at skabe: 

 

  • En varieret stilling med masser at lave.

  • Ansvar og medbestemmelse for egne og fælles opgaver.

  • Fleksibel arbejdstid.

  • Individuelle karrieremuligheder

  • Udfordrende og varierende arbejdsopgaver

 

 

Aflønning vil ske efter gældende overenskomst og principperne i ny løn. Vi forestiller os at du bliver ansat på 37 timer, og kan starte senest den 1/10 2019, men vi er fleksible over for den helt rigtige.

 

Vi vil løbende indkalde egnede kandidater til samtale. Samtaler vil som hovedregel blive afholdt fredage. Den endelige ansøgningsfrist er mandag den 19. august 2019. Hvis jobbet ikke er besat inden, finder sidste ansættelsessamtaler sted fredag den 23. august 2019

 

Fakta

Ansøgningsfrist

31. august 2019 kl. 23:59

 

Kontaktperson

Uffe Rask Mikkelsen

Telefon

25421842

Du har ikke vedlagt dokumenter til din ansøgning. Klik på 'OK' knappen nedenfor for at sende din ansøgning alligevel, eller klik på knappen "Annuller" og vedhæft dokumenter, før du sender din ansøgning igen.

Ansøg nu
Kontakt
Fredensborg Kommune
Egevangen 3B
2980
Kokkedal
Danmark
Praktisk information
Oprettet
11-07-2019
Udløber
31-08-2019
Kviknummer
LJA-74407849
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Administration
Beliggenhed
Gem annonce