Bemærk at denne jobannonce er udløbet!
Ansøgningsfristen for jobannoncen er overskredet, og stillingen kan ikke længere søges. Opslaget vises udelukkende som reference

Virksomhedskonsulent til Jobcenter Kalundborg

Kalundborg Kommune

Kalundborg, Vestsjælland

Indrykket
10-12-2019
Kontakt
Kalundborg Kommune
Torvet 3
4400
Kalundborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet
10-12-2019
Udløber
11-01-2020
Kviknummer
LJA-78094716
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Konsulent og rådgivning

Om jobbet

Vi søger 2 nye medarbejdere hvoraf den ene stilling er et barselvikariat og den anden stilling en tidsbegrænset ansættelse på 2 år til Jobcenterets Task Force som er en del af Team Job og Virksomhed.

 

Du bliver en del af en lille enhed på 8 medarbejdere, der via en bestiller/udfører (BUM) model understøtter alle Jobcenterets målgrupper dog undtaget de jobparate målgrupper, i udsøgning og etablering af virksomhedspraktikker/hybridpraktikker og småjob. Vi arbejder med begrebet udviklende praktikker for alle borgere, og tror som udgangspunkt på, at alle borgere har en arbejdsevne indtil andet er bevist.

 

Dine primære opgaver i Task Force bliver:

 

  • Opsøgende virksomhedskontakt

  • Etablering af virksomhedspraktikker/hybridpraktikker

  • Udarbejdelse af diverse blanketter

  • Udarbejdelse af praktikevalueringer

  • Administrative opgaver i relation til ovennævnte

 

 

Som virksomhedskonsulent er du ansvarlige for egne sager (sagsnorm på 35 sager).

 

Derudover skal du udføre de lovmæssige administrative opgaver i forbindelse med etableringen af disse virksomhedsrettede indsatser, herunder løbende opfølgninger og evalueringer.

 

Du bliver ansat i et team som arbejder med mange forskellige målgrupper, primært sygedagpenge og joabafklaringsforløb, så du skal være indstillet på at kunne have sager fra flere målgrupper.

 

Din profil

Vi er åbne for alle relevante kandidater, men forventer at du kan/har:

 

  • Evnen til at kunne etablere kontakter og netværk med virksomheder i lokalområdet

  • Evnen til at opsøge relevante virksomheder der kan bidrage til den lediges opkvalificeringsbehov

  • Kendskab til Beskæftigelsesloven er en fordel

  • Evnen til at kunne kommunikere med forskellige typer af borgere, med forskellige baggrunde.

  • Selvstændighed, struktur og ordenssans i forbindelse med organisering og styring af egne sager og indsatser

  • IT-flair og IT-disciplin i forbindelse med udførelse af administrative opgaver, bl.a. registrering i fagsystemer (FASIT) og oprettelse af relevante digitale-blanketter i forbindelse med etableringen af virksomhedspraktiker m.m.

  • Personlig pondus, forandringsparathed og fleksibilitet

  • Motiverende tilgang

  • Erfaring og glæde ved at arbejde med konkrete mål

  • Et positivt væsen, med en vis position humor, og så er du en teamplayer

  • Kørekort og egen bil

 

 

Derfor skal du vælge os

Vi er en arbejdsplads, hvor engagement, faglig bevidsthed, resultater og arbejdsglæde er nøgleord, og hvor du bliver en vigtig del af en dynamisk enhed i et stort team med meget tæt samarbejde med øvrige teams i jobcentret.

 

Du vil få en travl hverdag med afvekslende arbejdsopgaver og med målrettet indsats i tæt samarbejde med gode kollegaer hvor daglig sparring er en naturlig del af opgaveløsningen.

 

Løn og ansættelsesvilkår

Efter gældende overenskomst.

 

Lønnen afhænger af dine kvalifikationer og forhandles efter principperne om NY LØN.

 

Det er to tidsbegrænsede stillinger med arbejdstid på 37 timer ugentlig.

Stillingerne ønskes besat hurtigst muligt

 

Hvis du vil vide mere

Yderligere oplysninger kan du få ved at kontakte

Driftskoordinator Lasse Gyldholm på telefon 20595451

eller Teamleder Kenneth Alstrup på telefon 29128393

 

Ansøgning

Skriftlig ansøgning med jobnr. og oplysninger om uddannelse og tidligere beskæftigelse sendes til:

LINK

Så vi har den senest den 11. januar 2020 kl. 16.00. Samtaler forventes afholdt 15. januar 2020.

Der vil også være mulighed for at afholde samtaler i midten af december, før tidsfristen.

Indsendte bilag returneres kun efter særlig aftale.

 

Om os

Kalundborg er en kommune i vækst.

Kommunen huser en af Sjællands største industrikoncentrationer uden for København med nogle af Danmarks største energi- og procesvirksomheder. Vi opbygger et banebrydende center for udvikling af avanceret biotek produktion, uddannelse og startups, ligesom den verdenskendte Kalundborg Symbiose ikke bare er et eksempel på fremsynet energieffektiv og bæredygtig produktion, men også et udtryk for en helt særlig måde at tænke cirkulær økonomi på.

Erhvervslivet efterspørger både akademikere og faglært arbejdskraft, ligesom der er behov for velkvalificerede medarbejdere i den offentlige sektor. Her kan du ikke bare finde et godt job - du kan også skabe dig en karriere. Kommunen har knap 49.000 borgere og vi bliver stadigt flere, der vælger at bo tæt på den smukke vestsjællandske natur.

Vi er 3.300 kommunalt ansatte, og vi arbejder alle strategisk med at skabe mere samarbejde med hinanden og eksterne partnere - borgere, virksomheder og andre myndigheder. Det gør vi for at opnå bedre resultater og understøtte, at kommunen når sin vision om at være et godt sted at bo, leve, arbejde og drive virksomhed.

Læs mere om kommunen: www.imaginekalundborg.dk

I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.

Ansøg nu
Kontakt
Kalundborg Kommune
Torvet 3
4400
Kalundborg
Danmark
Praktisk information
Oprettet
10-12-2019
Udløber
11-01-2020
Kviknummer
LJA-78094716
Jobtype
Fuldtid
Arbejdsområde
Konsulent og rådgivning
Beliggenhed